Flammy Skrevet 19. februar 2012 #1 Skrevet 19. februar 2012 Jeg er så ufattelig dårlig på å finne på hverdagsmiddager. Så håpet at dere kunne være litt behjelpelige Hverdagsmiddager?
Brunhilde Skrevet 19. februar 2012 #2 Skrevet 19. februar 2012 Har du forsøkt å ta en titt i denne tråden? Ellers kan jeg foreslå: Fskegrateng m/kokte poteter og råkost Bollefrikassé Lapskaus, lys eller brun Fiskepudding i hvit saus m/gulrøtter og kokt potet Kokt torsk med potet, gulrot og smeltet smør eller fiskesaus Stekt laks med ris og grønnsaker Fiskekaker med ovnebakte rotgrønnsaker ...
Kvist Skrevet 19. februar 2012 #3 Skrevet 19. februar 2012 Bollefrikassé Den er jo høyaktuell i dag eller i morgen Restemiddagen over alle restemiddager det tenker jeg :gjeiper: *sorry* måtte bare ... 1
Brunhilde Skrevet 19. februar 2012 #4 Skrevet 19. februar 2012 Den er jo høyaktuell i dag eller i morgen Restemiddagen over alle restemiddager det tenker jeg :gjeiper: *sorry* måtte bare ... Det var den frikasséen...
Gjest Gjest_Michelet Skrevet 19. februar 2012 #5 Skrevet 19. februar 2012 Her er hverdagsmiddagene for de neste dagene hvertfall: Risgrøt Laksewok med ris Tomatsuppe med pasta og egg Komle og kålrotstappe fra frysen(lager stort og fryser ned i porsjoner) Blomkålgrateng
Aviale Skrevet 21. februar 2012 #6 Skrevet 21. februar 2012 Mine hverdagsmiddager: Taco Laks (stekt/ovnsbakt) med grønnsaker, potet, med purreløksaus eller rømme Kyllingfilet (pannestekt/fylt og ovnsbakt) med ris, bernaise og salat Grønnsakssuppe Pannekaker Minestronesuppe Nachos Risgrøt Gryter av forskjellig slag (kyllinggryte, chili con carne osv) Også lurt å ta en kikk i tråden om middager som Brunhilde linker til, mye inspirasjon der
-Fisken- Skrevet 21. februar 2012 #7 Skrevet 21. februar 2012 - Pai - Diverse salater - Bakt potet med diverse fyll - Ovnsbakt laks med grønnsaker eller salat - Wok - Karbonader med brun saus, poteter og grønnsaker/salat - Fiskekaker med potet og grønnsaker - Supper (har for tiden dilla på gulrot- og linsesuppe med ingefær og koriander) - Gratenger - Gryteretter - Fylte pitabrød (f.eks løvstek, salatblanding, salsa og rømme) - Omelett med brød til
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå