Gå til innhold

Tampongen er borte!

Fremhevede innlegg

Skrevet

Var ute på byen i går og husker jeg stussa over hvor lite snor det var til tampongen.

Nå når jeg våkna er den ikke der lenger og kan ikke huske at jeg dro den ut før jeg la meg!

Jeg har fått et par dråper blod i senga, men det burde vært mer sia jeg er i den perioden der jeg blør mest så nå lurer jeg på om den er gått langt inn i meg.

Og om det går ann??

Jeg har kjent med fingerene og alt er bare glatt og..normalt tror jeg.

Merker at jeg er aldri inni meg selv med fingrene, det var skikkelig rart :S

Hadde jeg kjent den hvis den var der??

Er så redd for at jeg skal ha glemt den og få infeksjon og bakterie greier :S:S

Videoannonse
Annonse
Skrevet

En venninne av meg hadde sex med tampong, og da forsvant den langt oppi der. Hun måtte jobbe en god stund, men hun fikk den ut (selvom den ikke kjentes med det første). Du bør nok få den ut så fort som mulig pga bakteriene som utvikler seg i blod. Det kan bli farlig. Får du den ikke ut på egen hånd bør du oppsøke legevakt.

Skrevet
:skratte: :skratte: :skratte: :skratte: :skratte: :skratte: unnskyld, men dette har skjedde meg før. Den lå LANGT inn, måtte liksom grave etter den, men jeg fant den :fnise:
Skrevet

Så den kan være inni meg?

Har jo ikke hatt sex elelr noe, bare gått å lagt meg.. kan en tampong virkelig gå opp i der av seg selv???

Skrevet

Det skjedde med en annen jeg kjenner også, og det var etter en håndballkamp. Så den kan nok lure seg oppi der selv også ved bevegelse. Hun måtte til gynekolog og få den ut.

Skrevet (endret)

Er du HELT sikker på at du ikke har tatt den ut?

Endret av ninuska_
Skrevet

Tampongen kan IKKE forsvinne i kroppen så akkurat det kan du ta med ro. Dersom du kjenner livmortappen, men ingen tampong har du tatt den ut, men glemt å sette inn en ny.

Skrevet

Og er du usikker så ring legevakten for den må ut så fort som f###.

Men mest sannsynlig har du tatt den ut og glemt å sette inn en ny.

Skrevet

Er som sagt veldig uvant å stikke fingrene i meg selv, men tror ikke jeg kjenner noe som kan være tampongen.. alt er glatt og bulkete liksom.. mens tampongen ville vært ru og hard?

Skrevet

Er som sagt veldig uvant å stikke fingrene i meg selv, men tror ikke jeg kjenner noe som kan være tampongen.. alt er glatt og bulkete liksom.. mens tampongen ville vært ru og hard?

Skrevet

Jeg har også stresset med det et par ganger :sjenert: Min skjede er sånn at det liksom fortsetter opp forbi livmortappen, og livmortappen er veldig langt nede, sånn at når jeg bruker tampong, blir den bare rød nederst. Hvis jeg skulle satt den opp mot livmortappen der blodet kommer ut, hadde tampongen stukket halveis ut av skjeden. Derfor kan den komme veldig langt opp. Jeg kjenner ikke "slutten" på skjeden selv, det bare fortsetter liksom.

Skrevet

Stresset med det jeg og, viste seg at jeg hadde tatt den ut kvelden før men glemt det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...