AnonymBruker Skrevet 19. februar 2012 #1 Skrevet 19. februar 2012 vært i forhold nå ca ett år. i begynnelsen ble jeg våt og klar bare han strøk meg på låret, vi hadde masse sex i sommer og tidlig høst som var helt utrolig, ja den beste sexen jeg har hatt! nå er det av en eller annen grunn annerledes. vi er vel fortsatt ganske aktive, men jeg får ikke like mye ut av det lenger. gnisten og spenningen er der liksom ikke der lenger er det sånn som bare skjer etter en viss periode? hva gjør jeg for å bedre det her? vi må stort sett bruke glidemiddel når vi har sex fordi jeg ikke blir våt nok, selv etter tilfredstillende nok forspill..føler det er meg som er problemet egentlig, han gjør ikke så mye annerledes. jeg syns bare ikke sex med han er så spennende lenger. selv om jeg er kjempeglad i han, og forholdet går bra ellers!
Gjest Regza Skrevet 19. februar 2012 #2 Skrevet 19. februar 2012 Kanskje blitt litt for repeterende for deg? 1
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2012 #3 Skrevet 19. februar 2012 Har du begynt på ppiller eller andre medikamenter i det siste? I så fall kan det være grunnen. Eller så er det vel sånn at man i perioder har litt mindre sexlyst, det kommer seg nok. Kanskje om dere tar en uke uten sex, eller noe, bare for å få lysten til å bygge seg litt opp igjen 1
Gjest MorAase Skrevet 19. februar 2012 #4 Skrevet 19. februar 2012 Er ikke noe unikt med ham. Slik vil det bli uansett hvilken mann du inngår en slik relasjon med. Menn er veldig lette å gå lei av. 1
Gjest Blubberella Skrevet 19. februar 2012 #5 Skrevet 19. februar 2012 Det er vel sånn med alt at jo mer man gjentar det, jo mindre nytt og spennende blir det. Man kan ikke forvente at forhold og sex skal være magiske, fyrverkerisprakende greier i all evighet. Det er vel når man likevel ønsker å fortsette å tilbringe tid (både i og utenfor senga) sammen med den samme personen, til tross for dalende spenning og manglende rosenrød nyforelskelse, at man skjønner at forholdet er verdt å satse på. Det er jo normalt at ting roer seg litt og går litt i bølgedaler. Men hvis du begynner å miste lysten fullstendig må du se på forholdet, tenke etter om noe virker inn på lysten (stress, bekymringer o.l.) eller kanskje også sjekke hormonene. Det er normalt at lysten dempes eller forsvinner i perioder, men hvis man mister helt piffen over lengre tid er det noe galt.
I-AM-Nicole Skrevet 19. februar 2012 #6 Skrevet 19. februar 2012 Tja. Kanskje for rutine? På tide å prøve nye ting kanskje =)
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå