Cajsa Skrevet 12. januar 2004 #41 Del Skrevet 12. januar 2004 Så 10-15 minutter forrige mandag. Det var nok det. Men det er min smak, er klar over at mange synes det er helt fantastisk.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Holly Hobbie Skrevet 12. januar 2004 #42 Del Skrevet 12. januar 2004 Jeg studerer medievitenskap...det er min unnskylding for å se på! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
momo Skrevet 13. januar 2004 #43 Del Skrevet 13. januar 2004 Og jeg ser på fordi jeg elsker sånne programmer. Min kjære skal nok få ha så mye utdrikningslag han bare vil, men nå stoler jeg noe enormt på han. Nesten på grensa til det unormale. gleder meg til neste episode, elsker brylluper og kommer sikkert til og grine, selv om de har usmakelige stoler. :D :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jens Skrevet 13. januar 2004 Forfatter #44 Del Skrevet 13. januar 2004 HERREGUD FOR ETT MISSLYKKET UTDRIKKNINGSLAG!!!!!!!!!!!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rannva Skrevet 13. januar 2004 #45 Del Skrevet 13. januar 2004 Gutta skulle ha tidenes fest, og så ble det bare grining. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MariM Skrevet 13. januar 2004 #46 Del Skrevet 13. januar 2004 HVA SKJEDDE på utdrikningslaget i går?? Fikk ikke med meg serien... Går disse episoden i reprise? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Scorpina Skrevet 13. januar 2004 #47 Del Skrevet 13. januar 2004 Mener nå det går reprise på søndagene...eller tar jeg feil?! Uansett MariM - jentene hadde nå et artig utdrikningslag virka det som. Trista fikk diverse utfordringer som hun måtte gjennomføre mens ei jente tok bilder av disse. De lo, drakk og flirte og hadde et utdrikningslag som seg hør og bør... ...mens gutta?? Well....ene karen (Ben tror jeg han het) ble vulgær etter inntak av flytende væske (og svigerfar ble litt grim for det) Så var det stripping med lekre (?) damer men til slutt fikk de allerede-gifte-gutta nok og "boikotta" resten av strippinga slik at Ryan satt nesten alene med alle jentene noe som fikk han til å begynne å grine nesten.... mer eller mindre. Til SLUTT fikk Ryan-gutten nok, røska av seg mikrofonen og la på laupings bortetter stranda/beach'en. He's MIA (Missing in Action) Jentene kom bort til guttas domene for å feste videre med de men kom til et begravelsesfølge med hengetryner og blanke glugger og riiimelige bedugga gutter. NO happy campers der nei . . .. To sum it up : RIMELIG tragisk utdrikningslag for guttene ja. De grein jo mer enn jentene. For mye alkohol og for mye testosteron og følelser! ....the end.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MrsL Skrevet 13. januar 2004 #48 Del Skrevet 13. januar 2004 Min kommentar: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Holly Hobbie Skrevet 13. januar 2004 #49 Del Skrevet 13. januar 2004 Min kommentar: Skjønner ikke at folk ser på noe de har så utrolig mye imot...mange selvpinere der ute! Jeg innrømmer at jeg elsker sånt trash, i passe doser, når det er skikkelig gjennomføørt amerikansk. Det betyr ikke at man er sånn selv eller vil være sånn - det betyr at man er interessert i mennesker! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MrsL Skrevet 13. januar 2004 #50 Del Skrevet 13. januar 2004 Ser da på jeg også, men det jeg mente var at det hele som skjedde i episoden i går var uspiselig. At det går an å oppføre seg på den måten. Det ble jo ikke noe fin dag for det kommende brudeparet i det hele tatt med arrangement som gikk over styr på både den ene og andre plassen. Stakkars folk! Og at bryllupet blir rosa med egenkomponerte serviser og slikt gjør meg da ingenting. De får da lov å gjøre det på sin måte. Uansett får man jo ideer om hvordan man ikke skal ha det selv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Holly Hobbie Skrevet 13. januar 2004 #51 Del Skrevet 13. januar 2004 Og at bryllupet blir rosa med egenkomponerte serviser og slikt gjør meg da ingenting. De får da lov å gjøre det på sin måte. Uansett får man jo ideer om hvordan man ikke skal ha det selv Det er helt sant! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skusla Skrevet 13. januar 2004 #52 Del Skrevet 13. januar 2004 Eller hvordan man IKKE vil ha det!!!!!!! Litt mye rosa for min smak.. Men hadde nok ikke sagt nei takk til å fått lage mitt eget service, ei heller bruke ubegrenset mye penger! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Holly Hobbie Skrevet 13. januar 2004 #53 Del Skrevet 13. januar 2004 Skusla: det var jo det ibe sa og som jeg var enig i! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jens Skrevet 14. januar 2004 Forfatter #54 Del Skrevet 14. januar 2004 Tv programmer hvor jeg kan sitte i soffaen min og si"HERREGUD, SE PÅ DE INVITASJONENE", ER DET MULIG" ha litt latterkrampe, etc...er de beste tv programmene som er!!!!!Jo mer engasjerende i både positiv og negativ forstand jo mere underholdende mener jeg. Att man lager tegn betyr ikke att man ikke liker programmet men att man f.eks ikke liker dama, stolene, etc..... For meg er dette GENIAL underholdning!!!!Og jo flere vi er som ser på sammen jo morsommere blir det!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
momo Skrevet 14. januar 2004 #55 Del Skrevet 14. januar 2004 Helt enig med deg Jens. :D :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MrsL Skrevet 15. januar 2004 #56 Del Skrevet 15. januar 2004 Tv programmer hvor jeg kan sitte i soffaen min og si"HERREGUD, SE PÅ DE INVITASJONENE", ER DET MULIG" ha litt latterkrampe, etc...er de beste tv programmene som er!!!!!Jo mer engasjerende i både positiv og negativ forstand jo mere underholdende mener jeg. Att man lager tegn betyr ikke att man ikke liker programmet men att man f.eks ikke liker dama, stolene, etc..... For meg er dette GENIAL underholdning!!!!Og jo flere vi er som ser på sammen jo morsommere blir det!! Som jeg skulle sagt det selv, men det kom visst ikke ut slik Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Christinamor Skrevet 16. januar 2004 #57 Del Skrevet 16. januar 2004 PÅ denne siden, til høyre, er det en link som KUN viser bilder fra selve vielsen, ikke alt det andre......for de som ikke har sett det enda http://extratv.warnerbros.com/dailynews/ex..._03/12_11b.html Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå