Scorpina Skrevet 9. januar 2004 #21 Del Skrevet 9. januar 2004 Etter myyye klikking her og der kom jeg meg endelig fram til de populære rooooosa stolene...uuhhh.....sier jeg bare!! :o Hun fikk iallefall viljen sin denne"I looove pink. It MUST be pink"-Trista Kjolen synes jeg var pen til Trista's nette figur. Bysten ble litt større i kjolen og slepet var pent. Panneluggen? Tja...fint det,- men oppsettet bak syntes jeg var flott; "romantic yet cool" - på en måte Det jeg hadde håpa å se var SKOENE som visstnok skulle være rådyre og formodentlig rååålekre... Ja så får vi håpe de lever lykkelig ALLE sine dager Skjønt - det går vel ikke verre til at vi snart får lese "Trista's pregnancy" og et eget reality-show med det . . . ja, og sånn går no dagene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@shygirl@ Skrevet 9. januar 2004 #22 Del Skrevet 9. januar 2004 :o Det var da som svarte... Får ikke fram noe annet enn Trista i håndkleet... *forsøke en gang til* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@shygirl@ Skrevet 9. januar 2004 #23 Del Skrevet 9. januar 2004 :x *hmf* Fortsatt ingenting... Får titte innom der senere en gang... Tror browseren på denne maskinen er litt foreldet.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Scorpina Skrevet 9. januar 2004 #24 Del Skrevet 9. januar 2004 Shygirl - hvis du har IE nettleser er det bare å gå til Microsofts sine oppdateringssider for å få 6.1 nettleser ...ikke at du gikk glipp av så veldig mye da. Massssse rosa bare... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snurre Skrevet 9. januar 2004 #25 Del Skrevet 9. januar 2004 Enig, typisk 80-tals stil. Og fy så lite pent det var med de rosa stolene, det var faktisk kvalmene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MariM Skrevet 9. januar 2004 #26 Del Skrevet 9. januar 2004 De rosa stolene var faktisk noe av det "TRISTAste" jeg har sett Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Scorpina Skrevet 11. januar 2004 #27 Del Skrevet 11. januar 2004 Uten å la janteloven blir FOR påtrengende her så MÅ jeg bare si; kunne ikke sagt det bedre MariM Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sunshine-t Skrevet 11. januar 2004 #28 Del Skrevet 11. januar 2004 jeg har ikke sett bildene og kommer heller ikke til å gjøre det før jeg ser ferdig serien, men har jo skjønt at det ikke har falt i smak hos alle. sånn som det ligger an på tv, så faller det ikke i smak hos meg heller. men det er heller ikke mitt bryllup. hadde jeg fått 4 mill, så hadde sikker jeg også gjort maaaaasse ut av det. hallo... fått det dekket og DEN prisen da! :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MrsL Skrevet 11. januar 2004 #29 Del Skrevet 11. januar 2004 Det var ingenting som imponerte meg der nei hvis det er sant at de brukte så mye penger på bryllupet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smile Skrevet 11. januar 2004 #30 Del Skrevet 11. januar 2004 Må innrømme at etter det jeg så på bildet var vårt bryllup til en brøkdel av prisen bedre!!!!! Hva skulle jeg brukt 4 millioner dollar på da? Hadde jeg blitt mer lykkelig gift om jeg hadde sko til en formue? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smile Skrevet 11. januar 2004 #31 Del Skrevet 11. januar 2004 foresten når går serien i reprise? Er ikke hjemme i morgen.. :veldigsur: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillebi Skrevet 11. januar 2004 #32 Del Skrevet 11. januar 2004 serien går i reprise på TV nå!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jinx Skrevet 11. januar 2004 #33 Del Skrevet 11. januar 2004 :o Øuh mæy gødd.. Etter langt om lenge fant jeg en brud.. Har sett henne MYE finere.. Kjolen var ok den, men den panneluggen ødelegger jo hele bruden :o Rosa stoler så jo helt malplassert ut.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
foxie Skrevet 11. januar 2004 #34 Del Skrevet 11. januar 2004 :o Det var et "rosa" bryllup det :o Ikke helt min stil..langt unna også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Holly Hobbie Skrevet 12. januar 2004 #35 Del Skrevet 12. januar 2004 ...men det blir gøy å se episode nummer to i kveld! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
momo Skrevet 12. januar 2004 #36 Del Skrevet 12. januar 2004 Gleder meg til i kveld jeg og, nå er det ikke lenge igjen. Må jo få med meg alle episodene selv om ikke alt blir gjort sånn som jeg ville ha det. Også er det vert og se på det bare for å se Ryan og som er utrolig kjekk. :D :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tex Skrevet 12. januar 2004 #37 Del Skrevet 12. januar 2004 ...og dermed er alt som kan ligne på utdrikkingslag offisiellt bannlyst her i gården..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Holly Hobbie Skrevet 12. januar 2004 #38 Del Skrevet 12. januar 2004 Stakkars Ryan! Strippere og total fyll er litt av grunnen til at min forlovede ikke ønsker noe utdrikningslag i tradisjonell forstand. De fleste av vennene hans er heldigvis ikke så rølpete, men det haddde ikke forundret meg om en av dem hadde drasset med seg noen lettkledde damer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cajsa Skrevet 12. januar 2004 #39 Del Skrevet 12. januar 2004 Synes faktisk at Tristas bryllup er HELT HÅPLØST! Dårlig smak, ekkel dame, stakkars brudgom. Ser ut som konfirmasjonen til en rikmann spør du meg. Glad jeg slipper å ha et sånt bryllup! Puh! Det var deilig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Holly Hobbie Skrevet 12. januar 2004 #40 Del Skrevet 12. januar 2004 ...men du tar deg likevel tid til å se på det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå