Gå til innhold

Tristas bryllup

Jens

Anbefalte innlegg

For 4 mill dollar hadde jeg forventet att Trista skulle se helt fantastisk ut!

Men, syns ærlig talt hun aldri har sett så lite bra ut som på bryllupsbildene. Syns hun var litt sånn harry 80-talls pannelugg brud........

Hva syns dere?

Føler jeg blir mye finere!

http://abc.go.com/primetime/bachelorette/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Slitsomt fotogaleri. :o

Enig med deg om håret ja.

Jeg synes ikke noe spesiellt om kjolen hennes, rar overdel. Men det er jo personlig smak så hun var sikkert superfornøyd.

For noen stoler! Her snakker vi rosa ja. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm... Likte henne bedre med lang pannelugg ihvertfall... Den der panneluggen er som du sier veldig 80-talls... :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes kjolen hennes var veldig fin, jeg. Men stolene var som nevnt litt vel Barbie. Men hvorfor var Trista fortsatt blond? I Modern Bride sa hun at hun skulle farge det brunt til bryllupet.

Synes forøvrig Ryan virker som en kjernekar. Han er skikkelig kjekk også. Ikke det at jeg er misfornøyd med min egen utkårede, da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slitsomt fotogalleri ja! Av en eller annen grunn virket ikke next og back-knappene hos meg så jeg fikk ikke sett alle bildene :( Men det så veldig rosa ut det jeg så... Og panneluggen fikk jeg sett, syns også hun er penere uten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Poirot
Hmm... Likte henne bedre med lang pannelugg ihvertfall... Den der panneluggen er som du sier veldig 80-talls... :roll:

Helt vanlig i USA faktisk...

Også for et nusselig rosa BRIDE-håndkle hun hadde... :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håret hennes likte jeg ikke og stolene var alt for rosa, det var ikke noe fint.

Men kjolen syntes jeg var nydelig.

:D :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns de var fine jeg, men stolene var grusomme - kunne de ikke vært i en farge i alle fall??

Også hadde jeg ventt meg en mye mer proff "bryllupsside" for dem - denne var jo knotete, bildene var litt hulter-til-bulter...ikke mange kronene investert DER....

Og nå er det snart mandag igjen!!! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hi hi nå fikk jeg sett det. siden støtta ikke Opera, men med Internet explorer gikk det fint. FOR noen stoler :sjokkert: Hver sin smak tydeligvis ja. Kjolen var ok, men håret og halskjedet...nei synes hun har vært mye penere før. Men pytt, ikke mitt bryllup eller mitt problem heldigvis.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå virker jeg utrolig vanskelig her, men jeg likte hverken kjolen (for langt slep og litt merkelig fasong på overdelen), smykket, håret eller stolene... Kaken synes jeg virket litt tja... kaker er jeg kresen på og den falt ikke i min smak...

Tja til 4 mill dollar var det ikke dette jeg ventet...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes jeg aner noen snev av god, gammeldags jantelov her...ikke det at jeg har ren mel i posen selv! Jeg ville ikke giftet meg på tv, men det er hvertfall bra underholdning! Og kjolen var ikke akkurat stygg - synes man det skal man være temmelig kresen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja jantelov, jeg vet ikke jeg, synes egentlig Trista er en kjempepen dame men hadde vel ventet noe annet så lenge de bruker så mye penger på bryllupet. Men om hun og Ryan var fornøyde så er jo det det viktigste. Men jeg kunne ikke tenke meg å ha noe som var i nærheten av dette. Kanskje jeg er veldig kresen da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hmm... fikk ikke frem noen av bildene av henne i kjolen eller disse stolene dere nevnmer eller noe som helst. Ser bare henne i håndkle og noen bilder fra noe som sikkert er hennes "bridal shower"... Hmm?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes jeg aner noen snev av god' date=' gammeldags jantelov her...ikke det at jeg har ren mel i posen selv! Jeg ville ikke giftet meg på tv, men det er hvertfall bra underholdning! Og kjolen var ikke akkurat stygg - synes man det skal man være temmelig kresen![/quote']

Det har vel ikkje så mykje med å vere kresen å gjere? Eg tenkjer på det som smak og behag. Har teke ein kikk no, og synst heller ikkje den kjolen var noko særleg fin... Det kjem nok av at min smak og stil er heilt i andre enden av skalaen, om ein kan seie det sånn... (Har i alle fall ikkje noko med jantelov å gjere - eg ville ha meint nett det same om kjolen uansett kven som hadde han på!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Madam Felle

Jaja smaken er som baken, nemlig delt, og heldigvis for det.

Skulle tro at det var bryllupet til en 7 år gammel liten jente som ble holdt.

Men men, vil også si at jeg synes synd på familien som må være med på dette sirkuset.

Greit nok det at de tjener store penger på bryllupet, men da kan en jo begynne å lure på om de gifter seg for å få pengene da. :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er kjerringa mot strømmen jeg,da. Synes Trista så nydelig ut, lekker kjole, kaken så flott ut og de rosa stolene i tre nyanser var fint dersom man må ha rosa(som Trista). :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uæh!

Et hav av rosa stoler jo :ler:

Hehe, brudeparet var flott, og kjolen var pen. Ikke særlig spektakulær, men det trenger den jo ikke være :)

Synes Trista var fin med pannelugg jeg.

Skjønner ikke helt hvordan dere synes det er 80-talls, jeg men...

Kanskje jeg sier det fordi jeg har hatt sånn selv :lol:

Morro å se bildene i allefall, til tross for sært galleri...

:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp smaken er som baken den er heldigvis delt! :hoho:

Glad jeg slapp de rosa stolene. Typisk overdådig amerikansk spør du meg. Ellers likte jeg ikke kjolen men det hadde jo vært kjedelig om alle skulle ha lik min også da!!! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...