Gå til innhold

Hvordan lukter penis?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Ja, hvordan lukter den? :popcorn:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nyvasket, deilig pikk lukter deilig kåtskap! opphissende og herlig! :)

Gjest Eurodice
Skrevet

Det går ikke an å beskrive en lukt da. Penis lukter mannekjønn, deilig, pirrende :).

• Liker 1
Skrevet

Synes det lukter som kjønnsorganer vanligvis lukter; stramt, surt og ekkelt.

• Liker 1
Skrevet (endret)

Lukter ganske forskjellig. Alt etter som hvor flink de er til å vaske seg.... :kvalm:

Edit: Men lukter (og smaker) iallfall litt salt. Mer eller mindre.

Endret av solch
Skrevet

kjønsorgan lukter ikke godt. Derfor man foretrekker det nyvasket sånn at det ikke lukter noe spesielt.

Hvem liker kuk/fitte som ikke er nyvasket ? Er naturlig at steder som ligger klemt under/mellom hud blir litt klamt og ikke holder seg fresht i timesvis.

Skrevet

kjønsorgan lukter ikke godt. Derfor man foretrekker det nyvasket sånn at det ikke lukter noe spesielt.

Hvem liker kuk/fitte som ikke er nyvasket ? Er naturlig at steder som ligger klemt under/mellom hud blir litt klamt og ikke holder seg fresht i timesvis.

Jeg liker det. Det værste er når kjønnsorgan lukter såpe. Det skal lukte kjønn av kjønnet. Prippenhet og sex hører ikke sammen.

• Liker 5
Gjest Cecilia L
Skrevet

Synes kuk som ikke er direkte nyvasket lukter godt, jeg. Men så er jeg over 40, og ikke så opptatt av at alt skal være så innmari freeeesht til enhver tid.

• Liker 3
Skrevet

Det skal ikke lukte blomstereng og skyllemiddel, hvertfall...:)

Syrlig smak som blir mildere etterhvert som du suger. ;)

• Liker 1
Skrevet

Jeg vet ikke hvordan mannekjønn lukter. Vet heller ikke hvordan kvinnekjønn lukter, for jeg har aldri klart å lukte på mitt.

Jeg har luktet på fingrene mine, da, og da lukter og smaker syrlig?

De mannekjønn jeg har vært borti, har alltid hatt en kondom trukket over hodet og nedover kroppen,

men kroppen til menn lukter godt :rodmer:

• Liker 1
Skrevet

Ja, hvordan lukter den? :popcorn:

Den lukter... penis... ;) (namm!)

Gjest Levitate
Skrevet

Penis lukter penis.

Fitte lukter fitte.

Rumpe lukter rumpe.

Svette lukter svette.

+++

Det går ikke an å beskrive kroppslukt. Kan ikke sammenlignes med så mye akkurat.

• Liker 1
Skrevet

Etter en dag uten dusj, ekkelt. Nydusjet, helt ok.

Skrevet

Synes det lukter som kjønnsorganer vanligvis lukter; stramt, surt og ekkelt.

Hahaha jeg bare elsker dette svaret altså. Fantastisk bra! Stakkars, stakkars, stakkars.

:fnise::fnise::fnise::fnise::fnise::fnise::fnise::fnise:

Skrevet

Lol ser det er noen her som er borti litt uvaskede greier :)

Gjest sardintroll
Skrevet

Da jeg møtte min kjære i formiddag, luktet og smakte den av Asan intimsåpe. Greit nok. :gjeiper:

Skrevet

Ingenting?

Det har nok noe å gjøre med at kjæresten er nøye på å dusje, og han er nok over gjennomsnittlig nøye på renslighet.

Takker ikke ja til oralsex uten å ha dusjet nokså nylig.

Såpesmak er ikke helt optimalt, ei heller timesvis etter siste dusj - så noe midt imellom der er å foretrekke.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...