AnonymBruker Skrevet 19. februar 2012 #1 Skrevet 19. februar 2012 Skrev dette først ved en feiltagelse i samliv og relasjoner forumet, men lager en ny tråd om det her siden forrige ikke ga svar.. Er det et godt tegn? Typen har noen ganger penetrert meg i munnen. En gang mens jeg har holdt på ute da han sto og jeg var nede på knær. Nå plutselig ble han veldig ivrig og gjorde det igjen da vi holdt på i sengen og det ble til at vi, mens jeg gjorde mitt, byttet stilling til jeg under han over, så begynte han med å jokke/penetrere. Føltes jo egentlig litt deilig med at han tok litte grann kontroll, men er dette egentlig et godt tegn eller er det det at han ikke føler det er bra det jeg gjør og tar saken i egene hender??
Gjest Levitate Skrevet 19. februar 2012 #2 Skrevet 19. februar 2012 Jeg vil nok tørre å påstå at det er bra. Det viser at han engasjerer seg og at han liker det du holder på med. Kjæresten min penetrerer meg ofte også, og det liker han kjempe godt. Han får liksom tatt kontrollen. Er nok ikke alle menn som får lov til å penetrere dama i munnen, akkurat som at ikke alle kvinner svelger sæd. Er iallefall dette jeg tror, er nok bedre om en mann svarer her...
Gjest Katten. Skrevet 19. februar 2012 #3 Skrevet 19. februar 2012 Jeg gjør det fordi lystene tar overhånd, altså er det bra.
-Turtle Skrevet 19. februar 2012 #4 Skrevet 19. februar 2012 (endret) . Endret 10. april 2012 av -Turtle 1
Nusseli Skrevet 19. februar 2012 #5 Skrevet 19. februar 2012 Jeg gjør det fordi lystene tar overhånd, altså er det bra. Ja, där fick du ju ett svar från en man i alla fall. Detsamma svaret kunde jag kommit med, det är väl ganska naturligt att det är possetivt Var självsäker, du har en man som har lust på dig och det du ger!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå