Gå til innhold

har alltid mensensmerter

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg bruker p-piller, men det hjelper ikke mot mensensmerter. Alle sånne smertetabletter virker ikke. Det er ikke sånn at det hele tiden gjør kjempevondt, men jeg har alltid litt vondt i magen. Er det da ingenting jeg kan gjøre? Det er jo sånn 4-5 dager hver enste måned, så er så sykt plagsomt. ååå :kjefte:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hormonspiral?

Skrevet

Vært hos legen og fått det undersøkt? Jeg plagdes så mye under mensen at jeg ikke kunne gå.

Etter et par år slik, så fikk jeg faktisk en diagnose. Det er ikke meningen at du skal ha så vondt. Jeg kommer ikke til å nevne den her, rett og slett for at jeg ikke vil skremme deg. Det trenger ikke å være det jeg har. Det kan være så mye annet!

Ta kontakt med legen din du. Å ikke underdriv smertene, det er viktig at du får frem hvor vondt deg gjør!

Skrevet

Vært hos legen og fått det undersøkt? Jeg plagdes så mye under mensen at jeg ikke kunne gå.

Etter et par år slik, så fikk jeg faktisk en diagnose. Det er ikke meningen at du skal ha så vondt. Jeg kommer ikke til å nevne den her, rett og slett for at jeg ikke vil skremme deg. Det trenger ikke å være det jeg har. Det kan være så mye annet!

Ta kontakt med legen din du. Å ikke underdriv smertene, det er viktig at du får frem hvor vondt deg gjør!

"Så vondt"?

TS skriver ingenting om hvor vondt hun har det, bare at det gjør vondt. Det ar faktisk normalt å ha smerter under mens

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...