Gå til innhold

Daybreak sitt vesle hjørne


Daybreak

Anbefalte innlegg

? Beklager så mye, men er det noe jeg ikke har fått med meg igjen nå? Er du på ferie? :klo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Den lille har helt sikkert savnet deg både i våken tilstand og klynkende i søvne...med små ben som drømmeløper deg i møte når den ser deg for sitt indre. :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kuppet denne fine prateplassen i går natt også jeg, hihi...

Kanskje jeg bør begynne å betale leie til henne snart?

Da kan hun få kjøpt seg en ny stor vannbereder

så hun har nok varmt vann å vaske seg i. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha! :laugh: Tror hun er mer en nok fornøyd med at du setter frem frokost til hun, men en liten slant i ny og ned til en ny vannbreder hadde sikkert vært flott også? :laugh: Eventuelt jule/bursdags gave? :laugh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg skal tenke på saken. Hun truer jo med å gå ut i verden for å finne seg en kongssønn med stor 200-liters vanntank i slottet sitt, så jeg må visst sette opp farten og lete etter tomflasker hvis jeg skal ha så det monner å gi bort i gave. :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Måtte inn å sjekke prisen jeg nå.. 200 liters var alt fra 4-12 tusen kr! Stor forskjell gitt!

*Donerer flasker til Hoppetaujenta* :laugh:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for bidrag. :) Vi går for den dyreste kan du skjønne.

Det er tross alt en vaskeekte Prins vi konkurrerer mot.

Det skal da itj stå på nån tusenlappa, sjø. :skratte:

Natta/takk for hyggelig prat til Frk.K og godmorgen til duggfriske Daybreak om litt. :goodbye:

Endret av Hoppetaujenta
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Viktig at DB kan få ta seg en lang deilig varm dusj også! Det er klart vi må tenke kvalitet og kvantitet, så den beste av det beste it is.. *skraper frem noe lommerusk og småpeng som også blir donert vekk*

Nei, du får sove godt også får DB ha en fin morgen / dag når hun våkner! :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nåmmin for nokre snille folk som kosar seg i dagboka mi når eg er uvitande då :rodmer:

Varmtvasstankar er dyre ja,men det hjelp ikkje med ein større ein,for har ingen stad og plassere den :( Er jo berre plass til slike små under vasken :(

Og frukost på senga er ikkje verst :jepp:

Endret av Daybreak
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nja,veit ikkje :sjenert:

Sidan historia er basert på staden eg bur så veit eg ikkje om eg vil annonsere det på KG :fnise: Er vel ein del her inne som veit kvar eg bur,men ikkje så detaljert som vert i den historia :fnise: Går eventuelt an å få lest på pm om det finns særskilt interesserte her inne :P

Det forstår jeg jo godt! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Her så går det som vanleg :) Vi har hatt ein veldig fin vår,men siste tida har regnet og skodda funne vegen attande hit også :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...