AnonymBruker Skrevet 18. februar 2012 #1 Skrevet 18. februar 2012 Positivt? Hvordan er det der, egentlig? Hørt masse positivt, men lurer på om det er noen som har bodd der eller lignende og vil fortelle litt om hvordan det er der. Ungdomsmiljø, det å vokse opp der osv. Takk Rykkinn i BÆrum altså
Gjest NozMonster Skrevet 18. februar 2012 #2 Skrevet 18. februar 2012 rykkinn er flott! busser som går hvert kvarter og kort vei til alt og masse fine skiløyper rett oppi lia og en herlig bra blanding av masse forskjellige fine kulturer anbefales! hvor på rykkinn tenkte du?
Gjest NozMonster Skrevet 18. februar 2012 #4 Skrevet 18. februar 2012 Bærums ghetto. på 90tallet ja! men ikke nå lenger! det er lenge siden at rykkinn var et farlig sted!
Parvati Skrevet 19. februar 2012 #5 Skrevet 19. februar 2012 Jeg synes også Rykkinn er koselig, og kunne godt bodd der. Jeg bor ikke så langt unna
lille-lure Skrevet 19. februar 2012 #6 Skrevet 19. februar 2012 Som en skrev over her så har jeg inntrykket av at Rykkin er Bærum´s "østkant". Men igjen så er det vel ikke så mange stedet som er typisk østkant nå lengere... ?Jeg jobber ikke så langt unna og synes det ser koseli ut.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå