Gå til innhold

En fest

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hva tenker dere? Er en fest det å drikke ligge med folk å hyle og danse på bordet, eller er det at man samler venner og prater gjerne med litt alkohol og røyk?

Når man spør "fester du ofte, eller når starta du å feste" hva inneb@rer det+

Videoannonse
Annonse
Skrevet

En fest for meg innebærer at en litt større samling med folk møtes for å ha det artig ved å være sosial. Av og til er det mye alkohol inne i bildet, av og til ikke. Av og til dansing, av og til bare snakking.

Alltid musikk da ^^

Gjest Apophis
Skrevet (endret)

Tja, for meg er ein fest ein samling med venner/bekjente som har det moro, snakker sammen, hører på musikk og drikker litt.

Mine tanker om det du nevnte:

-ligger med "folk" (ny person hver gang som regel) = løs tøs - gjelder begge kjønn.

-hyler/hoier/etc = oppmerksomhetssjuke fjortiser - slike har eg lyst til å gi ein saftig bitchslap.

-danse på bordet = oppmerksomhetssjuke kvinnfolk som trur de er superdeilige når de gjør det - det ser bare tåpelig ut og det er så jævlig festlig når bordet ryker til helvete pga de, de ler hysterisk, men å erstatte bordet, de gjør de aldri.

Endret av Apophis
Skrevet

-danse på bordet = oppmerksomhetssjuke kvinnfolk som trur de er superdeilige når de gjør det - det ser bare tåpelig ut og det er så jævlig festlig når bordet ryker til helvete pga de, de ler hysterisk, men å erstatte bordet, de gjør de aldri.

har bare sett gutter som dansa på bordet jeg :vetikke:

Gjest Apophis
Skrevet

har bare sett gutter som dansa på bordet jeg :vetikke:

Har kun sett jenter gjøre det, som regel 2-3 på samme bordet heilt til det deiser i gulvet. Har skjedd to ganger hos meg og typen (ein gang var det bord med glassplate, veldig kjekt å rydde opp fem millioner små glassbiter altså, fant bittesmå glassbråt i fleire mnd etter det skjedde), har skjedd mange ganger hos andre vi har vært på fest hos og på to bygninger som ofte blir leid ut til f.eks nyttårsfest eller bursdagsfester (sistnevnte måtte de som leide bygningen betale for). Når eg tenker meg om, så har det fleire ganger vært samme kvinnfolka som har ødelagt bordene også, kanskje det går sport i å ødelegge så mange bord som mulig bare ved dansing?

Skrevet

Når noen sier ordet "fest" tenker jeg på venner, vors, alkohol og uteplasser. :gjeiper:

Gjest badeand1
Skrevet

De jeg fester med danser ikke eller noe. Bare sitter rundt et bord og prater med musikk i bakgrunnen. Og ikke pynter vi oss heller, så.

Det er en fest for meg. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...