Gå til innhold

18 år og jomfru

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei. Hva tenker dere når dere hører om en kvinne på 18 år som er ukysset, jomfru og aldri har vært på en fest?

Synes dere synd på vedkommende?

Noen tanker?

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tenker at det er opp til hver enkelt. Det er ingen grunn til å haste av sted for å gjøre noe dersom man ikke er klar for det. :)

Alt til sin tid. :)

Gjest Apophis
Skrevet

Enda ein slik tråd? Tenker ikkje noe spesielt egentlig. Det blir vel noe i retning at det er bedre å være jomfru, ukysset og aldri vært på fest før, enn å hatt sex med mange, kysset enda flere og drukket seg fra dritings eller "liksom-drita" ørti ganger siden man var 14-15 ;)

• Liker 2
Skrevet

Vet ikke helt jeg. Jeg ville lurt på om du var fast tilhenger av en eller annen religion. -Ikke dømmende da, folk får tro på det de vil!

Men i min by har vi mye av det som kalles "Lestadianere". Der er det mange unge jenter og gutter som ikke har gjort noen av delene. Men jeg er da fremdeles venn med de. Selv om jeg fester og slikt.

Ville nok ikke tenkt over det to ganger nei. Tror nok ikke du har hatt noe fattigere liv en andre. Kanskje du enda til er litt rikere? Det er jo ditt valg, og det er jo ikke for noen å bedømme.

Det eneste jeg hadde tenkt hadde vært at jeg for guds skyld ikke måtte nevne for deg alt det jeg har gjort i løpet av tiden. Det er jo litt dumt, men jeg tror jeg skjermer "folk som deg" for alt det dumme jeg har gjort. Ikke for at jeg ikke tror at du takler det. Men for at jeg direkte skjemmes ovenfor slike folk.

Jente 18.

Skrevet

De fleste har hatt sex når de er 16...

Skrevet

Hvor er du i fra? Drammen? Hammerfest?

• Liker 2
Gjest NozMonster
Skrevet

jeg tenker at det er helt normalt å være jomfru i en alder av 18 år.

om det er synd på en 18 åring som aldri har vært på fest, synes jeg kommer ann på årsaken- om du satser på en spesifik sport/idrett og trener og holder deg sunn i helgene, så synes jeg det er tøft, men om du ikke har vært på fest fordi du aldri har blitt bedt eller at du ikke har noen venner, så synes jeg det er veldig trist :(

Skrevet

Hvor er du i fra? Drammen? Hammerfest?

Gjettum i Bærum.

Skrevet

jeg tenker at det er helt normalt å være jomfru i en alder av 18 år.

om det er synd på en 18 åring som aldri har vært på fest, synes jeg kommer ann på årsaken- om du satser på en spesifik sport/idrett og trener og holder deg sunn i helgene, så synes jeg det er tøft, men om du ikke har vært på fest fordi du aldri har blitt bedt eller at du ikke har noen venner, så synes jeg det er veldig trist :(

Det er fordi jeg iikke har noen venner, har aldri hatt det. 18 års dagen min satt jeg bareinne foran tven. Jeg er en person som egentlig er ganske "vill" og det å ikke ha festet er ganske så vondt for meg. Slitsomme tenåringsår:(

Jeg går på skole med de som er 95 (jeg er 93) og de kommer jo ikke inn på klubb. Jeg tør heller ikke dra alene, fordi jeg blir hatet av hele området.

Skrevet

Jeg var 22 første gang jeg kysset noen. Jeg var ingen festtype når jeg var yngre. Likte ikke å feste. Nå er jeg gift, har barn og lever lykkelig. Føler ikke at jeg mistet noe i ungdommen fordi jeg ikke hadde sex med noen når jeg var 16, eller at jeg ikke drakk meg driting hver helg. For meg var det viktigste å finne noen som jeg likte, noen som likte meg, få følelser for en person før vi hadde sex. Jeg angrer ikke.

Gjest NozMonster
Skrevet

Gjettum i Bærum.

Det er fordi jeg iikke har noen venner, har aldri hatt det. 18 års dagen min satt jeg bareinne foran tven. Jeg er en person som egentlig er ganske "vill" og det å ikke ha festet er ganske så vondt for meg. Slitsomme tenåringsår:(

Jeg går på skole med de som er 95 (jeg er 93) og de kommer jo ikke inn på klubb. Jeg tør heller ikke dra alene, fordi jeg blir hatet av hele området.

du er fra gjettum, og tørr ikke dra på klubbene alene fordi du blir hatet av hele området? ....:klo: hvilken klubb er det du mener da? det er jo ingen klubb i området Gjettum! hvorfor går på skole med de som er 2 år yngre? er det noen grunn for at de hater deg- har du gjort noe, eller har du bare blitt uskyldig utpekt?

Skrevet

Det er fullstendig normalt å ikke ha debutert når man er 16. Og det er helt greit.

Man har sex når man selv vil.

Og nei, det er ikke noe rart å ikke hatt sex når man er 18.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...