AnonymBruker Skrevet 18. februar 2012 #1 Skrevet 18. februar 2012 Noen småting: Vi har vært sammen i syv år. Sexen har vært fantastisk god og vi begge elsker å ha sex! Vi snakker om fantasier, ønsker og hva vi tenner på. Men han er VELDIG glad i "kjappiser". Har alltid vært det! Sexen varer aldri så lenge og han er kjapp på å ville få inn penisen og starte med sexen. Når sexen starter tar han meg hardt og tenner på at rumpen min treffer lårene hannes og lager sånn lyd (om noen kan skjønne hvilket tempo det blir av det?). Det er alltid det samme tempoet og det samme. Jeg har snakket med han litt om det. Men det virker ikke som at han er så interessert i å ha sex lenge og ta det i litt mer variert tempo. Jeg tenner jo på å bli tatt hardt, men skulle ofte ønske at noe mer skjedde...at noe mer vilt og lidenskapelig skjedde. Det er litt ergelig å ta dette opp med han, men jeg vet at kommunikasjon er tingen. Lurer bare på HVORDAN og HVA jeg kan si til han, uten at det ødelegger sexlivet og gjør han usikker? Jeg vil at han skal digge å ha sex han også. At han skjønner at han er kjempe sexy for meg og god i senga, tiltross dette...og at jeg Ikke vil at han skal slutte å ta meg hardt og aldri har det deilig... men at jeg ønsker variasjon? Hm. Noen som skjønner hva jeg mener?
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2012 #2 Skrevet 18. februar 2012 Jeg kommer ikke lenger når han fingrer meg og slikker meg. Det er mange ting som distraherer meg og får meg til å ikke nyte det like godt som før. Når jeg suger han og runker han har jeg stor innlevelse... Før kunne jeg nesten komme bare jeg så på ansiktet hans når han slikket meg... Nå er det så dødt og det samme gamle igjen og igjen. Alt i sexlivet vårt er veldig forutsigbart nå. Jeg vet hva som skjer og jeg vet hva han kommer til å gjøre. Jeg har prøvd å si til han at jeg elsker når han støter inn i meg, og skulle ønske han gjorde mer av det øyeblikket. Ikke bare støter inn og gjør alt kjapt. Jeg vil at han skal kysse halsen min, puppene mine, berøre meg over hele kroppen og bevege på seg... slikke meg fra ulike vinkler...fingre meg fra ulike vinkler...støte inn i meg intenst og langsomt slik at jeg kjenner øyeblikket litt før det er over å jeg blir tatt hardt liksom... Huff. Hvordan kan jeg si alt dette til han. Ts, igjen.
Gjest fr21_5ffdsa Skrevet 18. februar 2012 #3 Skrevet 18. februar 2012 Forklar ham at det tar ca. 20 minutt for en dame å nå høydepunktet under samleie. Helt seriøst. Vil han gjøre seriøse forsøk på at du også skal få det bra (bedre) mens dere har sex, så må han bare holde ut!
Gjest Bandit Skrevet 18. februar 2012 #4 Skrevet 18. februar 2012 Her må det kommunikasjon til, ja. Han er ikke redd for å miste ereksjonen da?
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2012 #5 Skrevet 18. februar 2012 Kommunikasjon mellom kjærester er ikke bare puling. Det går an å snakke sammen også. 1
AnneBonny Skrevet 18. februar 2012 #6 Skrevet 18. februar 2012 Ser jo at ts har prøvd å snakke og kommunisere. Har ikke klart det. Nå er ts på rådjakt på nettopp det punktet. -Møjkets hejje. Du burde si nettopp det som bekymrer deg, kanskje. At du er redd for at han skal føle seg usikker og dårlig i senga slik at alt bare blir en smørje.. at dette gjør det vanskelig å ta det opp. Også forteller du hva problemet er. Og istedet for å nedsnakke så kan du jo prøve å inspirere og oppmuntre. Få det til å bli så positivt og spennende med en forandring som mulig og legge mindre vekt på det problematiske. Ha en god samtale med han om sexlivet. Man kan miste denne typ kommunikasjon lettere enn man tror. Få han til å elske å støte inn i deg slik som du liker det!
Gjest Eurodice Skrevet 18. februar 2012 #7 Skrevet 18. februar 2012 Noen småting: Vi har vært sammen i syv år. Sexen har vært fantastisk god og vi begge elsker å ha sex! Vi snakker om fantasier, ønsker og hva vi tenner på. Men han er VELDIG glad i "kjappiser". Har alltid vært det! Sexen varer aldri så lenge og han er kjapp på å ville få inn penisen og starte med sexen. Når sexen starter tar han meg hardt og tenner på at rumpen min treffer lårene hannes og lager sånn lyd (om noen kan skjønne hvilket tempo det blir av det?). Det er alltid det samme tempoet og det samme. Jeg har snakket med han litt om det. Men det virker ikke som at han er så interessert i å ha sex lenge og ta det i litt mer variert tempo. Jeg tenner jo på å bli tatt hardt, men skulle ofte ønske at noe mer skjedde...at noe mer vilt og lidenskapelig skjedde. Det er litt ergelig å ta dette opp med han, men jeg vet at kommunikasjon er tingen. Lurer bare på HVORDAN og HVA jeg kan si til han, uten at det ødelegger sexlivet og gjør han usikker? Jeg vil at han skal digge å ha sex han også. At han skjønner at han er kjempe sexy for meg og god i senga, tiltross dette...og at jeg Ikke vil at han skal slutte å ta meg hardt og aldri har det deilig... men at jeg ønsker variasjon? Hm. Noen som skjønner hva jeg mener? Sexen har vært fantastisk skriver du. Slik jeg leser dette, er det bare bakfrapenetrering. Det må da bli kjedelig i lengden? Ingen omfavnelser, ingen fullstendig kroppskontakt, ingen kosing og kyssing. Du må ikke være så redd for å såre eller fornærme ham. Dere må snakke om dette. Han er da vel ikke så skjør?
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2012 #8 Skrevet 18. februar 2012 Takk for svar! Jeg har forsøkt å snakke med han og vi har hatt god sex og god kommunikasjon lenge. Men ang dette så er det litt vanskelig, for jeg har aldri følt meg så missfornøyd med et område i sexlivet som er såpass stort og mye. Er litt bekymret for at jeg vil ha så store forandringer nå at alt blir annerledes og usikkert. Men det må rett og slett mer variasjon til og JA- Jeg skulle ønske han kunne inspireres på en positiv måte:) Og jeg lurer på hvilket triks jeg kan bruke. Nei, har ikke sex bakfra hele tiden. Det er forskjellige stillinger men det samme tempoet! :\ Ja jeg er nødt til å ta det opp. Jeg vet at han ikke er så skjør, men med tanke på at ingenting ble forandret de gangene jeg prøvde å snakke om dette så følte jeg at han ikke likte det jeg/vi prøvde.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå