Gå til innhold

Såre brystvorter - kan vi ha "truffet"??


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

Jeg har vist negativt på CB men har fått såre brystvorter etter litt murring i magen...har noen av dere som har lykkes hatt denne erfaringen før???

Eller har jeg bare blitt helt tullete i hodet etter alle mine harde ønsketenkninger?? Dagen IKM skulle inntreffe har ikke kommet men jeg har ikke stabile sykluser enda pga p-pille bruk i mange år!

Noen som kjenner seg igjen???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Føler meg som DEN gledesdreperen nå, men også for meg er det et tegn på at mensen kommer. :x Og vi snakker skikkelig såre brystvorter her, altså. :roll: Vondt å ha på BH, mannen min får ikke røre meg (på brystene :ler: ), og det er helt umulig å ligge på magen.

Men ømme bryst (hele puppen) har jeg hørt KAN være et graviditetstegn (pga at melkekjertlene begynner å våkne), men det er mulig jeg tar feil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Jeg har hatt skikkelig søre og ømme brystvorter nå, men jeg tror desverre ikke jeg er gravid. Ikke skal jeg ha mensen på noen uker heller....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vet bare at det er mye hormoner i sving for at syklusen skal gå sin gang, og brystene er vel bare påvirket av diverse fall og stigninger av hormonnivåer...

Jeg pleier normalt å få ømme bryster ganske kjapt etter eggløsning, men denne gangen ikke... hmmm, tro hva det kan komme av?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har alltid trodd at man fikk ømme bryster i FORBINDELSE med EL, men det er kanskje ETTER man får det? Jeg vet egentlig ikke hvorfor jeg har trodd det for jeg har aldri målt....

Noen andre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

To dager etter EL begynner mine pupper å vokse. Ikke såre ytterst men øme hele veien.

Ler når jeg tenker på hvor stoldt jeg ar av puppene mine 1/2 syklusen. De blir passe store, og veldig strame :-) Ca. perfekt pupp faktisk :hoho:

Men gravid....... neida, er vist ikke meningen det :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare for å komme med en motvekt til det negative: Jeg pleide ikke å få såre/ømme brystvorter i forbindele med mensen, men fikk det begge gangene da jeg ble gravid. Og, de ble såre en uke før det slo ut på test. I begynnelsen var kun brystvortene såre og ømme, litt senere ble resten av puppene ømme og.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Interessant å lese hvor forskjellig det er hos alle...

Tinka - når dine bryster ble ømme og vokste, avtok da sårheten på brystvortene noe? Jeg innbiller meg at forrige gang jeg ble gravid var først brystvortene såre, så gikk det litt over og de ble veldig ømme i stedet...

Nå har jeg hatt såre brystvorter i en uke (som er bedre nå) og var ganske sikker på at jeg var gravid men testene har vært negative så denne gangen så det ikke ut til å stemme!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tinka, ikke innlogget

Er ikke så langt på vei enda (9 uker nå og forrige gang mistet jeg i uke 7), så brystene har ikke vokst stort enda, bare blitt ømme rundt det hele liksom (vondt å komme borti uansett fra hvilken vinkel).

Men den voldsomme sårheten som var i brystvortene i starten har gitt seg, nå er de mer vonde sammen med resten av brystet på en måte.

Du får ha lykke til uansett :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...