Gjest Silje Skrevet 18. februar 2012 #1 Skrevet 18. februar 2012 Hei. Jeg er ei jente på 15 år, som har en kjæreste som jeg har vært kjæreste med i nesten 1 år nå. Vi har hatt sex, men hver gang vi har hatt det har vi brukt kondom og han har ikke"kommet" inni meg. Jeg skulle hatt mensen for 8 dager siden, er det unormalt ? Bør jeg beskymre meg ? Vær så snill , svar!
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2012 #2 Skrevet 18. februar 2012 Neppe noe å bekymre seg for; du er fortsatt ung og mensen kan være uregelmessig i begynnelsen. Når det er sagt er du for ung til å ha sex. Ikke det du vil høre, men men.. Jeg er over tredve og min mens er fortsatt uregelmessig. En sykluslengde på 28 dager er bare et veiledende gjennomsnitt.
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2012 #3 Skrevet 18. februar 2012 Men du kunne godt ta en test for sikkerhets skyld, selv om risikoen er liten.
Sweetpea25 Skrevet 18. februar 2012 #4 Skrevet 18. februar 2012 Det kan jo være at menstruasjonen din er litt uregelmessig, og at det er grunnen til at den ikke er kommet ennå. Veldig liten sjans for at du kan ha blitt gravid når dere både har brukt kondom, og han ikke har kommet.. Vent noen dager til, og hvis den fortsatt ikke er kommet, så kan du jo ta en graviditetstest for å være 110 % sikker
Gjest Silje Skrevet 18. februar 2012 #5 Skrevet 18. februar 2012 Takk for svar ! :-) men forrige uke, var jeg hos min far og jeg orker bare ikke å spise der fordi jeg vet ikke helt om det er så trygt og hvor lenge det har ligget i kjøleskapet , jeg spiste ikke frokost og ikke middag nesten. har det noe å si ?
Sissa Skrevet 18. februar 2012 #6 Skrevet 18. februar 2012 Takk for svar ! :-) men forrige uke, var jeg hos min far og jeg orker bare ikke å spise der fordi jeg vet ikke helt om det er så trygt og hvor lenge det har ligget i kjøleskapet , jeg spiste ikke frokost og ikke middag nesten. har det noe å si ? Det er jo bare å se på datoen på ting? Men tror ikke det har så mye å si heller...
Sweetpea25 Skrevet 18. februar 2012 #7 Skrevet 18. februar 2012 Dersom du går ned i vekt/slanker deg kan mensen forsvinne, men vil tro den er uregelmessig fordi du er ung, det er ganske vanlig. Hvis du tror maten faren din har i kjøleskapet er gammel, kan du jo spørre om jo være med han når han handler mat, ikke bra og nesten ikke spise på en uke..
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå