AnonymBruker Skrevet 18. februar 2012 #21 Skrevet 18. februar 2012 JEG HAR ET FORSLAG: Hva med å kjøpe inn en dildo du bruker kun der bak og be han om å bruke den på deg (der bak)? Det kan være han liker det, blir tent på tanken og får lyst til å prøve ut noe... som du har lyst til.
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2012 #22 Skrevet 18. februar 2012 Syns at han høres oppegående ut. Å si nei til noe en ikke vil, står det respekt av i det oversexualiserte samfunnet. Mannen har både ryggrad og baller. 5
Gjest Lille-pus Skrevet 18. februar 2012 #23 Skrevet 18. februar 2012 (endret) Tråden er ryddet for avsporing og tulleinnlegg. Spørsmål vedrørende moderering kan tas på PM eller i egen tråd på Ris&Ros. Lille-pus, mod. Endret 18. februar 2012 av Lille-pus
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2012 #24 Skrevet 18. februar 2012 Du får si det man pleier å si til unger som sier de ikke liker maten, uten at de har smakt engang. Om du prøver en gang, og fortsatt ikke liker det, skal jeg ikke mase mer Det argumentet ville jeg aldri godtatt selv, så da kunne jeg ikke tvunget det på noen andre heller. Det kan ikke gjentas for ofte at det ikke er alt man trenger prøve for å vite at man ikke tenner på det. Da kunne man like gjerne sagt "vil du ikke ha meg, sier du? Hvis du synes det samme etter å ha prøvd meg en gang, er det greit". 1
Yme Skrevet 18. februar 2012 #25 Skrevet 18. februar 2012 Hvorfor i all verden er det så mange som vil at denne manne skal tvinges til å knulle rumpe? Respekter at han ikke vil. Du kan snakke med han om det, og si at det er noe du gjerne vil, men om han absolutt ikke har noe interesse av det, er det noe man skal respektere... Jeg vil ikke si at det er merkelig om noen ikke vil putte ting oppi dritthølet på folk. 6
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2012 #26 Skrevet 18. februar 2012 Hvorfor i all verden er det så mange som vil at denne manne skal tvinges til å knulle rumpe? Respekter at han ikke vil. Spesielt siden TS skriver at hun ikke vil presse han til det. Så egentlig skulle debatten vært over i åpningsinnlegget. Jeg skjønner forresten ikke hvorfor så mange synes det er ok å henge ut partneren som kjedelig og ubrukelig og snerpete på et nettforum. Er det ok, selv om det ikke nevnes navn? Lurer på hva folk selv ville følt om de så at mannen postet et innlegg om kjedelig og prippen kone? Ville de tenkt jaja, dette får jeg ta som en hyggelig utfordring? Jeg tror personlig de fleste ville blitt såret. 1
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2012 #27 Skrevet 18. februar 2012 TS her. Takk for innspill! Noen litt seriøse og noen mindre seriøse Uansett, jeg sier ofte til kjæresten min at "Nå må du ikke væra så prippen da!" og sånne ting. Han bryr seg ikke. Vi har et bunnsolid forhold som har vart i mange år, så vi sier det vi føler vi. Og som sagt så kommer jeg ikke til å tvinge han. Bare lurte på om det var vanlig at noen som ikke vil i starten eller er skeptiske vil etterhvert? Eller om man er sånn antirumpesexfyr så går det aldri over. Ville bare lufte temaet jeg! TS 1
Gjest Vampen Skrevet 18. februar 2012 #28 Skrevet 18. februar 2012 TS her. Takk for innspill! Noen litt seriøse og noen mindre seriøse Uansett, jeg sier ofte til kjæresten min at "Nå må du ikke væra så prippen da!" og sånne ting. Han bryr seg ikke. Vi har et bunnsolid forhold som har vart i mange år, så vi sier det vi føler vi. Og som sagt så kommer jeg ikke til å tvinge han. Bare lurte på om det var vanlig at noen som ikke vil i starten eller er skeptiske vil etterhvert? Eller om man er sånn antirumpesexfyr så går det aldri over. Ville bare lufte temaet jeg! TS Ja og ja? For noen "går det over", for andre ikke. Det gjelder ikke bare analsex, men generelt tror jeg. For noen kan det å utfordre noe man i utgangspunktet ser på som tabu være litt spennende i seg selv, og man oppdager at man liker det. For andre er det rett og slett noe man ikke er komfortabel med, noe man ikke har lyst til å prøve.
Gjest Lille-pus Skrevet 18. februar 2012 #29 Skrevet 18. februar 2012 (endret) Tråden er ryddet for avsporing og tulleinnlegg. Spørsmål vedrørende moderering kan tas på PM eller i egen tråd på Ris&Ros. Lille-pus, mod. Endret 18. februar 2012 av Lille-pus
kristian82 Skrevet 18. februar 2012 #30 Skrevet 18. februar 2012 Tråden er ryddet for avsporing og tulleinnlegg. Lille-pus, mod. Hvorfor i all verden slettet du det, men ikke det innlegget som var sitert ???
kristian82 Skrevet 18. februar 2012 #32 Skrevet 18. februar 2012 Er det mulig at han får lyst en gang, eller må jeg glemme det? Trodde de fleste menn ville det meste jeg. Men jeg gidder hvertfall ikke prøve å "trenge meg på" med det, da føler jeg meg ekkel. Han vil stort sett ikke det jeg foreslår, kun "vanlig sex" i dusjen eller i senga. Det er mer vanlig at jente sier tror jeg. Du må vel bare akseptere det, eller finne deg en kar som ikke er like kjedelig. 1
Aldrisur Skrevet 18. februar 2012 #33 Skrevet 18. februar 2012 Det er mer vanlig at jente sier tror jeg. Du må vel bare akseptere det, eller finne deg en kar som ikke er like kjedelig. Han trenger vel ikke være en kjedelig kar bare fordi han ikke vil stikke tissen inn i rompa hennes? 1
kristian82 Skrevet 18. februar 2012 #34 Skrevet 18. februar 2012 Han trenger vel ikke være en kjedelig kar bare fordi han ikke vil stikke tissen inn i rompa hennes? Jo, det vil jeg si 2
Silfen Skrevet 18. februar 2012 #35 Skrevet 18. februar 2012 I'm a trysexual, I try everything at least once. Jeg syns det er et godt motto. Med mindre det er ting somer WAY out there, så burde det vel gå an å gi det et forsøk? Det handler jo om å gi, i tillegg til å få. Jeg har gjort ting som jeg ikke tenner på fordi partner tente veldig og for min del så er det vel så viktig å kunne gi den ekstreme nytelsen som å bare skulle gjøre det JEG liker. Nå er det ikke snakk om noe vilt og sykt her, men innenfor mer eller mindre godtatte seksuelle rammer. Jeg er enig med PP som sa at dere bør diskutere det og kanskje prøve. Kanskje han bare syns det er ekkelt og skittent og ta kan man sørge for at det er rent, kanskje han har erfaring fra før med en som fikk veldig vondt, da kan dere legge til rette for det. Uansett så er det jo viktig at dere diskuterer det som to oppegående mennesker, mye av sex er jo faktisk kommunikasjon.
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2012 #36 Skrevet 18. februar 2012 Problemet er vel ikke bare at han avviser hennes ønske om å prøve analsex, men også alle andre ting som hun foreslår. Han avviser alle hennes ønsker og behov og fremstår som en tvers i gjennom kjedelig og egoistisk sexpartner. Mitt råd er å droppe ham. Ingen kan i lengden holde ut med en så kjedelig og egoistisk partner.
Gjest Levitate Skrevet 18. februar 2012 #37 Skrevet 18. februar 2012 Glem det. Vil han ikke, så vil han ikke. Finn noe annet å putte i rompa. This! Om han ikke har lyst til å rote rundt i rumpehullet ditt, så burde du akseptere det. Du kan jo heller foreslå å ha noe der bak mens dere har vanlig sex, som for eksempel buttplug? Avviser han alle andre ting, er det noe annet. Men syns det virker som om det er analsex som er problemet her, og ikke alt det andre.
mammamora90 Skrevet 18. februar 2012 #38 Skrevet 18. februar 2012 Er det mulig at han får lyst en gang, eller må jeg glemme det? Trodde de fleste menn ville det meste jeg. Men jeg gidder hvertfall ikke prøve å "trenge meg på" med det, da føler jeg meg ekkel. Han vil stort sett ikke det jeg foreslår, kun "vanlig sex" i dusjen eller i senga. Jeg hadde blitt glad jeg om jeg hadde funnet en som ikke ville prøve analsex jeg.. Her må jeg sloss med typen for å holde han unna rumpa, han har SÅ lyst til å prøve, vi har jo prøvd en gang da, men det endte med at jeg grein siden det var så vondt.. Rumpa er jo absolutt ikke ment for slikt
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2012 #39 Skrevet 18. februar 2012 Hehe. Nå må dere ikke ta helt av her. Vi er gift og har barn, jeg kommer ikke til å skille meg fordi han ikke vil ha rompesex SKulle tatt seg ut når folk spurte hva som gikk skeis. "nei, du veit, han gadda ikke pule meg i rompa så da skilte jeg meg likegodt!" Hahhaha TS 2
Gjest Vampen Skrevet 18. februar 2012 #40 Skrevet 18. februar 2012 Hehe. Nå må dere ikke ta helt av her. Vi er gift og har barn, jeg kommer ikke til å skille meg fordi han ikke vil ha rompesex SKulle tatt seg ut når folk spurte hva som gikk skeis. "nei, du veit, han gadda ikke pule meg i rompa så da skilte jeg meg likegodt!" Hahhaha TS Hahaha, jeg synes det høres ut som starten på en fantastisk samtale, og en god icebreaker på fest! 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå