Gå til innhold

erstatning etter svineinfluensavaksine

Fremhevede innlegg

Skrevet

Ser at en del barn har fått erstatning pga narkolepsi. Men også noen voksne har fått pga andre plager. Er det noen måte å finne ut hva de lider av? Og de andre som har klaget.

Videoannonse
Annonse
Gjest happy_me
Skrevet

mange har vel fått ME av svineinfluensavaksinen. Men søk på nett du, så finner du garantert artikler med info om det der.

Skrevet

Hva kan egentlig skje med dem som har tatt denne vaksinen? Noen som har god informasjon? Jeg har selv tatt den, og er en smule bekymret.

Skrevet

Hva kan egentlig skje med dem som har tatt denne vaksinen? Noen som har god informasjon? Jeg har selv tatt den, og er en smule bekymret.

Jeg også lurer, siden mine plager dukket opp og ble sterkt forverret etter vaksinen. Er idag arbeidsufør, uten at legene har funnet årsaken til plagene.

Skrevet

Kun de som var i risikogruppa burde fått erstatning. De som karrer til seg vaksine for en influensa burde takke seg selv.

• Liker 2
Skrevet

Kun de som var i risikogruppa burde fått erstatning. De som karrer til seg vaksine for en influensa burde takke seg selv.

Det er ikke akkurat det denne tråden handler om.

Gjest Nuppdupp
Skrevet (endret)

hvis jeg noen gang finner ut at den vaksina kan føre til blodkreft, så klikker jeg i vinkel

Endret av Nuppdupp

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...