Gå til innhold

er dette normalt?


Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei! :goodbye: Jeg lurer på om det er normalt å ha vondt i klitoris av og til? Jeg får det av og til når jeg masserer klitoris. Kan også få det uten at jeg har onanert også.. Hvis jeg feks er på do og skal tørke meg og jeg tørker meg hardt oppover mot klitoris så kan det gjøre vondt, og det akkurat som det er sting med smerte på en måte. hvis jeg rører den kan det gjøre litt vondt. Går over 1 - 2 dager kanskje, noe sånt.. Jeg tror det kan være fordi jeg har vært litt hardhendt eller at det treffer en nerve eller noe.

Er bare redd det skal påvirke oralsex i fremtiden hvis noen slikker meg også slikker de oppover så får jeg ondt, fordi ingen får tukle der nede når jeg får den smerten :snurt:

Har prøvd å lese litt på google om dette, men fant ikke så særlig mye. Så lurte på om noen av dere har opplevd noe lignende? :jepp:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har ikke opplevd å få direkte vondt, men kjenner ubehag hvis den blir håndtert på feil måte.. eller hvis den har blitt tuklet med for lenge :lur: hihi

Det er jo tross alt et veldig følsomt område :)

Skrevet

Jeg får vondt i klitoris dersom jeg eller partner har kjørt på for hardt, eller om det ikke har vært nok glid. Dette gjelder da bare ved bruk av hånd, da den er hardere enn en tunge :)

Helt normalt!

Skrevet

Hei! :goodbye: Jeg lurer på om det er normalt å ha vondt i klitoris av og til? Jeg får det av og til når jeg masserer klitoris. Kan også få det uten at jeg har onanert også.. Hvis jeg feks er på do og skal tørke meg og jeg tørker meg hardt oppover mot klitoris så kan det gjøre vondt, og det akkurat som det er sting med smerte på en måte. hvis jeg rører den kan det gjøre litt vondt. Går over 1 - 2 dager kanskje, noe sånt.. Jeg tror det kan være fordi jeg har vært litt hardhendt eller at det treffer en nerve eller noe.

Er bare redd det skal påvirke oralsex i fremtiden hvis noen slikker meg også slikker de oppover så får jeg ondt, fordi ingen får tukle der nede når jeg får den smerten :snurt:

Har prøvd å lese litt på google om dette, men fant ikke så særlig mye. Så lurte på om noen av dere har opplevd noe lignende? :jepp:

Vet jeg har hørt om kvinner som opplever å få vondt. De sier grunnen er at etter mye stimuli eller orgasme er den så følsom at det på en måte føles vondt. Men siden du får det uten å ha onanert også kan du jo spørre en lege for sikkerhetsskyld:)

Skrevet

Jeg får vondt i klitoris dersom jeg eller partner har kjørt på for hardt, eller om det ikke har vært nok glid. Dette gjelder da bare ved bruk av hånd, da den er hardere enn en tunge :)

Helt normalt!

bra det er normalt! og tusen hjertelig takk for svar :)

Skrevet

Jeg har ikke opplevd å få direkte vondt, men kjenner ubehag hvis den blir håndtert på feil måte.. eller hvis den har blitt tuklet med for lenge :lur: hihi

Det er jo tross alt et veldig følsomt område :)

jaa, smerten er ganske ubehagelig.. aldri kjent sånn smerte før, takk for svar :)

Skrevet

Vet jeg har hørt om kvinner som opplever å få vondt. De sier grunnen er at etter mye stimuli eller orgasme er den så følsom at det på en måte føles vondt. Men siden du får det uten å ha onanert også kan du jo spørre en lege for sikkerhetsskyld:)

Ja, det er akkurat som hvis jeg ikke forsiktig med klitoris og tar feil der nede så får jeg den smerten, men kommer ikke så ofte. bare av og til. og en legesjekk er jo aldri feil:) takk for svar!

Skrevet

Tror nok du er helt normal! Hender at jeg får en stikkende ømhetsfølesle, vanskelig å beskrive følelsen, men skjønner hva du mener! Dette er nok helt normalt :)

Skrevet

Har opplevd noe lignende de gangene jeg har hatt veldig mye sex en dag :sjenert:

Du er kanskje mer følsom en gjennomsnittet?

Skrevet

Har opplevd noe lignende de gangene jeg har hatt veldig mye sex en dag :sjenert:

Du er kanskje mer følsom en gjennomsnittet?

kanskje noen som opplever det og noen ikke! jeg tviler på jeg er mer følsom enn gjennomsnittet fordi jeg kan stimulerer klitoris uten ubehag. blir bare ubehag rett etter orgasme, så føler jeg er ganske "normal" når det kommer til følsomheten. det er sikkert normalt, men du er heldig som ikke har opplevd det! ganske frustrerende å kjenne smerten rett før en orgasme så må man bare gi seg :glare:

Skrevet

kanskje noen som opplever det og noen ikke! jeg tviler på jeg er mer følsom enn gjennomsnittet fordi jeg kan stimulerer klitoris uten ubehag. blir bare ubehag rett etter orgasme, så føler jeg er ganske "normal" når det kommer til følsomheten. det er sikkert normalt, men du er heldig som ikke har opplevd det! ganske frustrerende å kjenne smerten rett før en orgasme så må man bare gi seg :glare:

Ja det kan kan jeg godt tenke meg at det er! Er det en krampelignende følelse?

Skrevet

Ja det kan kan jeg godt tenke meg at det er! Er det en krampelignende følelse?

nja, veldig vanskelig å beskrive fordi jeg har aldri følt det noen andre steder før.. men jeg kvepper til fordi jeg får vondt hvis jeg er ani. nesten litt sånn støt smerte om du forstår. herlighet, klarer ikke å beskrive det! haha, men er vondt hvert fall!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...