Gå til innhold

hår!

Fremhevede innlegg

Skrevet

oppdaget noe grusomt idag når jeg var ferdig legge make up. så et hår på kinnet mitt... trodde det var et hodehår som hadde løsna men neida, det satt fast... det vokste et hår på kinnet mitt... det var nesten 3 cm langt! heldigvis var det helt hvitt... jeg er jo knapt 30 år gammel! det rare er at jeg ikke oppdaga det før nå. jeg studerer jo ansiktet mitt nøye et par ganger hver dag (ser etter hudormer osv). hvordan kan dette håret ha vokst seg så langt umerket?? kan det ha vokst kjempefort over natta? holder jeg på å skifte kjønn? ;( vet at på gamle damer kan det vokse seg lange hår i ansiktet og på nesen... men jeg liker da å innbille meg at jeg er for ung for slikt...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bruker også å få ett slikt hår, men det er bare plutselig der. Skjønner ikke hvordan det går an.

• Liker 1
Skrevet

Samme her, plutselig bare er det der. Langt, hvitt hår på det ene kinnbeinet. Er bare 28 år, og har hatt det i flere år! Dukker opp innimellom.

• Liker 1
Skrevet

samme her, 22 år.....

: /

Skrevet

Fikk en gang et svart et jeg! Og det vokste på undersiden av puppen! :sjokkert::haar:

Skrevet

jeg har også et svart et like ovenfor brystvorta.... har bare dukket opp 3 ganger på 2 år. men jeg inspiserer puppene hver dag for å passe på... vet jeg kommer til å drømme om det lange hvite håret på kinnet mitt i natt huff klarer ikke slutte tenke på det. bra det er flere enn jeg som har hårproblemer.

ts.

Skrevet

get a life....

Har selv PCOS og hirsutisme. DET er koselig det. PRØV DET! DRITGØY! Kan ikke engang bade ute på sommern uten at folk ser på deg! (med mindre du har gått igjennom et smertehelvete for å se noenlunde normal ut, men da får man likesågreit masse utslett istedet!)

sorry blir bare så irritert over folk som klager og syter over små ting som det der når det faktisk er helt normalt og det fins verre ting å bekymre seg over (dette er noe enhver lege f.eks ville sagt). Jeg kunne gitt mye for å hatt ett hår å plukke bort, og kun bekymra meg for en filleting som det der....og jeg er i begynnelsen av 20-årene!!!

:kjefte:

nå kjem sikkert hele høneflokken over meg men det gir jeg blanke i.... argh... dere er fikserte hele gjengen...

• Liker 1
Skrevet

Jeg får også sånne lange hår på puppene og plutselig et skjegglignende hår under haka. Ja, det er folk som har det verre, men det er litt merkelig når de plutselig dukker opp!

Skrevet

Hvis sånne ting ikke har en stor innvirkning på ens sosiale liv og/eller selvbilde er det bare meningsløst å sitte å klage over sånne ting. Virker her som man sku tro fanden var på ferde sjøl!

Å få et svart hår her og der er helt normalt. Til og med for unge folk. Men det er så tabu i samfunnet så når noen finner et eller to eller tre så tror de det er noe riv ruskende galt med de og skal skrike høyt.

minoriteten er det som aldri har opplevd et svart hår eller to for å si det sånn. Det er en helt ubetydelig greie. Ikke noe å bekymre seg for. Idealet samsvarer nok ikke helt med virkeligheten. Hvis alle Norges kvinner hadde slutta å fjerne hår for en god periode og gått ut blant folk tror jeg man hadde fått seg en liten oppvekker.

Ro ned hormona og rull inn puppene litt så går det greit ska døkk se. :popcorn:

Skrevet

Har dere hørt om pinsett? Trekk ut håret med den kjapt, fort og gæli :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...