AnonymBruker Skrevet 17. februar 2012 #1 Skrevet 17. februar 2012 Hvorfor er det slik at norske menn aldri har sex med muslimske kvinner? Muslimske menn ligger jo med norske kvinner hele tiden.
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2012 #2 Skrevet 17. februar 2012 Fordi muslimske kvinner i mange tilfeller ikke får være med menn som ikke er av familien, de blir giftet bort og risikerer æresdrap og å bli frosset ut fra familien om de driver å puler på noen som ikke er godkjent. 4
violet92 Skrevet 17. februar 2012 #3 Skrevet 17. februar 2012 Fordi muslimske kvinner foretrekker muslimske menn,stort sett
Gjest NozMonster Skrevet 17. februar 2012 #4 Skrevet 17. februar 2012 Fordi muslimske kvinner i mange tilfeller ikke får være med menn som ikke er av familien, de blir giftet bort og risikerer æresdrap og å bli frosset ut fra familien om de driver å puler på noen som ikke er godkjent. nettopp... de må jo stort sett spare seg til første natt etter bryllupet! 1
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2012 #5 Skrevet 18. februar 2012 Fordi muslimske kvinner foretrekker muslimske menn,stort sett Tror jeg ikke et sekund på. Tenk hvis vi norske menn skulle kontrollert norske kvinner på samme måte som muslimske menn kontrollerer muslimske kvinner? Hadde ikke vært særlig populært. 2
violet92 Skrevet 18. februar 2012 #6 Skrevet 18. februar 2012 (endret) Tror jeg ikke et sekund på. Tenk hvis vi norske menn skulle kontrollert norske kvinner på samme måte som muslimske menn kontrollerer muslimske kvinner? Hadde ikke vært særlig populært. Nei, det hadde ikke vært populært, men hva har egentlig det med saken å gjøre ? Det der var ikke akkurat et argument for hvorfor muslimske kvinner IKKE foretrekker muslimer, det var bare en random statement du kom etterpå. Muslime kvinner foretrekker muslisme menn på grunn av kulturelle og religiøse betingelser, på samme måte som at de fleste med en sterk tro foretrekker en partner med det samme grunnleggende sett av verdier og da er det ofte nødvendig å dele samme religion. Endret 18. februar 2012 av violet92
Gjest Vampen Skrevet 18. februar 2012 #7 Skrevet 18. februar 2012 Jeg vet faktisk om flere norske menn som har hatt sex med muslimske damer. Det er nok mer vanlig den andre veien, det betyr ikke at det ikke skjer.
Gjest NozMonster Skrevet 18. februar 2012 #8 Skrevet 18. februar 2012 (endret) Nei, det hadde ikke vært populært, men hva har egentlig det med saken å gjøre ? Det der var ikke akkurat et argument for hvorfor muslimske kvinner IKKE foretrekker muslimer, det var bare en random statement du kom etterpå. Muslime kvinner foretrekker muslisme menn på grunn av kulturelle og religiøse betingelser, på samme måte som at de fleste med en sterk tro foretrekker en partner med det samme grunnleggende sett av verdier og da er det ofte nødvendig å dele samme religion. spiller det enkli no rolle hva muslimske kvinner foretrekker for foreldrene hennes? man vet jo ikke hva dem foretrekker, for det er vel stort sett foreldrene som bestemmer hvem de skal gifte seg med... og jeg tviler på at foreldrene hadde hatt hensyn om dattern likte norske menn, desverre! Endret 18. februar 2012 av NozMonster
violet92 Skrevet 18. februar 2012 #9 Skrevet 18. februar 2012 spiller det enkli no rolle hva muslimske kvinner foretrekker for foreldrene hennes? man vet jo ikke hva dem foretrekker, for det er vel stort sett foreldrene som bestemmer hvem de skal gifte seg med... og jeg tviler på at foreldrene hadde hatt hensyn om dattern likte norske menn, desverre! Ja, det er jo selvfølgelig også en av grunnene, men er veldig mange muslimske jenter som får velge selv også
Erotisk Flukt Skrevet 18. februar 2012 #10 Skrevet 18. februar 2012 Det er en myte at muslimske jenter/kvinner ikke knuller rundt. Er mange løstøser i burka og hijab også ;-) -Domino
Gjest NozMonster Skrevet 18. februar 2012 #11 Skrevet 18. februar 2012 Ja, det er jo selvfølgelig også en av grunnene, men er veldig mange muslimske jenter som får velge selv også ja, jeg håper det! jeg hadde 7 muslimske jenter i klassen på ungdomsskolen, og alle dem dro til hjemlandet for å giftes.. ( i løpet av de siste årene ( er 25 år) ) Det er en myte at muslimske jenter/kvinner ikke knuller rundt. Er mange løstøser i burka og hijab også ;-) -Domino its hard to belive
Joe Skrevet 18. februar 2012 #12 Skrevet 18. februar 2012 Hvordan kan du vite at det aldri skjer at nordmenn har sex med muslimske jenter da?
Gjest Vampen Skrevet 18. februar 2012 #13 Skrevet 18. februar 2012 its hard to belive Tja, jeg jobbet sammen med en somalisk jente før. Hun hadde ligget med ihvertfall dobbelt så mange som jeg hadde, og hadde absolutt ingen problemer med å ha seg med nordmenn. Når hun til slutt giftet seg, så var det med en fyr hun fant helt selv. Så det er greit å ikke se seg helt blind på stereotypene.
Gjest NozMonster Skrevet 18. februar 2012 #14 Skrevet 18. februar 2012 (endret) Tja, jeg jobbet sammen med en somalisk jente før. Hun hadde ligget med ihvertfall dobbelt så mange som jeg hadde, og hadde absolutt ingen problemer med å ha seg med nordmenn. Når hun til slutt giftet seg, så var det med en fyr hun fant helt selv. Så det er greit å ikke se seg helt blind på stereotypene. jaja, det tror jeg på! selv har jeg hatt 2 kjærester som har muslimske foreldre, men siden du kjenner èn som har pult rundt, så synes jeg det bare var litt drøyt å skrive at det er en myte at de ikke puler rundt edit: så nå at det var erotisk frukt som skrev det om myte ja men alikevell.... Endret 18. februar 2012 av NozMonster
Gjest Vampen Skrevet 18. februar 2012 #15 Skrevet 18. februar 2012 jaja, det tror jeg på! selv har jeg hatt 2 kjærester som har muslimske foreldre, men siden du kjenner èn som har pult rundt, så synes jeg det bare var litt drøyt å skrive at det er en myte at de ikke puler rundt Vel, jeg kjenner flere enn hun ene, og jeg er til dels enig i at det er en myte. De er bare bedre på å skjule det enn mannfolka er.
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2012 #16 Skrevet 19. februar 2012 Hvordan kan du vite at det aldri skjer at nordmenn har sex med muslimske jenter da? Det kan jeg selvfølgelig ikke vite. Men her på Grønland i Oslo hvor jeg bor ser jeg muslimske menn hånd i hånd med norske kvinner hver eneste dag. På snart to år har jeg fremdeles til gode å se det motsatte. Jeg er forøvrig ute å går hver dag.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå