Binta Ba Skrevet 17. februar 2012 #1 Skrevet 17. februar 2012 Dvs, problem og problem..for to dager siden ble plutselig TV3 mer "sammenklemt" i forhold til skjermen min. Jeg kan stille inn forskjellige skjermer, tvzoom, cinerama osv, men den står på det den skal stå på, og alle de andre kanalene fyller hele tv-skjermen. Noen andre? Har forøvrig parabol..
Binta Ba Skrevet 17. februar 2012 Forfatter #3 Skrevet 17. februar 2012 Ah! Da må det jo være canal digital, da? Hrmf. Om du også har canal Digital, så sender jeg de en mail..tekstinga er jo nesten uleselig!
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2012 #4 Skrevet 17. februar 2012 Ah! Da må det jo være canal digital, da? Hrmf. Om du også har canal Digital, så sender jeg de en mail..tekstinga er jo nesten uleselig! Ja, har canal digital, vanlig kabel-tv, ikke digital-tv. Det har forøvrig vær diverse problemer med flere tv-kanaler det siste året... De forsvinner, fryser, endrer format som nå etc. Blir smågal.
Binta Ba Skrevet 17. februar 2012 Forfatter #5 Skrevet 17. februar 2012 Eneste jeg irriterer meg over er at jeg mistet TheVoice, som ungen elsker, og skulle få Vox..Vox har jeg ikke.
Binta Ba Skrevet 17. februar 2012 Forfatter #6 Skrevet 17. februar 2012 Chatter med en kundebehandler nå
Binta Ba Skrevet 17. februar 2012 Forfatter #7 Skrevet 17. februar 2012 Er visst TV3 som har et problem. Han kunne ikke fortelle nøyaktig når det blir i orden igjen, men noen dager går det nok. Fint å vite:)
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå