AnonymBruker Skrevet 17. februar 2012 #1 Skrevet 17. februar 2012 Jeg hører folk si at det er umulig å tisse med ereksjon, men alle guttene jeg har vært med klarer det helt fint, kan bli litt mer søl, men det kommer ut. Tror og det er flest jenter jeg hører som sier dette, men har også hørt menn. Så hvorfor går folk rundt å tror dette? Eller er det bgare mennene jeg har vært med som har hatt en unormal evne?
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2012 #2 Skrevet 17. februar 2012 det går fint an å tisse, men det er vanskelig å sikte ned i doskåla fordi den peker bort fra skåla, og så må man bøye seg en god del eller stå litt unna skåla og sikte på avstand, så det er vanskeligere emd ereksjon, men ikke umulig.
Gjest sardintroll Skrevet 17. februar 2012 #3 Skrevet 17. februar 2012 Blir det ikke noe sabla søl, da? :gjeiper:
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2012 #4 Skrevet 17. februar 2012 Det sier seg jo selv at det er vanskeligere, gjør det ikke? Urinrøret blir litt trangere pga presset fra svamplegemet og når penisen peker rett fram/til siden/oppover så er det ikke lett å få strålen nedover.
Erotisk Flukt Skrevet 17. februar 2012 #5 Skrevet 17. februar 2012 For meg er det klin umulig å pisse når jeg har ereksjon. Sikkert fordi at jeg har en smart penis. -Domino
Gjest Bandit Skrevet 17. februar 2012 #6 Skrevet 17. februar 2012 Jeg har heller ikke sjans til å få ut så mye som en eneste dråpe når jeg har ereksjon.
Gjest Mysticgirl Skrevet 17. februar 2012 #7 Skrevet 17. februar 2012 Noen klarer det, andre ikke. Som regel er det etter en orgasme litt problematisk å få ut urin. Må vente en stund :gjeiper:
Gjest Katten. Skrevet 18. februar 2012 #8 Skrevet 18. februar 2012 Ved stor seksuell opphisselse og tilnærmet orgasme, er det tilnærmet umulig da lukkemuskelen til blæra automatisk strammer seg. Ellers hater jeg å pisse med f.eks. morrabrød. Trengs utrolig mye ren kraft fra min side, kombinert med regelrett vanskeligheter.
Gjest sardintroll Skrevet 18. februar 2012 #9 Skrevet 18. februar 2012 Ellers hater jeg å pisse med f.eks. morrabrød. Trengs utrolig mye ren kraft fra min side, kombinert med regelrett vanskeligheter. Er det ikke bedre å runke først da, og blir kvitt det?
Gjest Katten. Skrevet 18. februar 2012 #10 Skrevet 18. februar 2012 Det er ikke alltid man har tiden til det. Dessuten pleier det å komme litt etter jeg har stått opp. Bare kroppen min som tester at alt fungerer. Har ikke nødvendigvis noe med kåthet å gjøre.
Gjest sardintroll Skrevet 18. februar 2012 #11 Skrevet 18. februar 2012 Kanskje litt kjedelig å komme for sent på jobben pga det, ja. :gjeiper:
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå