AnonymBruker Skrevet 17. februar 2012 #1 Skrevet 17. februar 2012 Jeg vet om om mange damer og jenter som er livredde for at noen skal se puppene dems og som er raske med å dekke de til. Men med en gang de blir mødre og skal amme, da virker det som det ikke er så farlig. Jeg har sett flere damer som har ammet på restaurant, cafè, på bussholdeplassen, på en benk på et kjøpesenter og svært ofte så ser jeg jo at de dekker jo ikke til en gang, de bare drar den frem. Hvorfor er det sånn? En pupp er da en pupp, er det virkelig mindre flaut at noen ser puppene dine når du amme eller om noen skulle se dem andre ganger? 1
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2012 #2 Skrevet 17. februar 2012 Jeg har en teori om at når en kvinne har blitt mor og ammer, ser hun på puppene sine på en helt annen måte enn når hun ikke ammer. I ammetiden er de maten til babyen, intet annet. Noen kvinner har dårlig selvtillit, andre føler kanskje at det er noe seksuelt over denne kroppsdelen når den ikke brukes til amming. Mange har meninger om pupper, hvordan de skal være og ikke være. Derfor er det kanskje ikke så lett for folk å vise dem fram ellers, men at akkurat denne frykten for at andre skal se dem blir mindre viktig når man har en sulten baby.
Djungelvrål Skrevet 17. februar 2012 #3 Skrevet 17. februar 2012 Jeg har aldri sett en eneste pupp på kafe utenom venninna mi sin for da satt jeg jo oppi hu. De fleste dekker seg til og er diskret. Men sitter man å stirrer så kan det jo være man får et glimt. Noen synes sikkert det er spennende også.
Gjest imli Skrevet 17. februar 2012 #4 Skrevet 17. februar 2012 For min del kunne eg sikkert flasha puppane mine utanom amming og, men prøver å ta litt omsyn til andre folk og
Silfen Skrevet 17. februar 2012 #5 Skrevet 17. februar 2012 Jeg har aldri sett pupper rett i fleisen bortsett fra der det har vært stuerent å flashe pupper i forbindelse med amming. Så jeg kan nok ikke si noe om hvorfor folk gjør det, for jeg vet ikke hvem det skulle være.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå