Gå til innhold

Mister jeg grepet?

Fremhevede innlegg

Skrevet

I det siste har jeg ikke vært i kontakt med hverken meg selv, mannen min eller barna mine... Når de snakker til meg må jeg hele tiden minne meg selv på å høre etter. Lytte ordentlig sånn at jeg kan gi et ordentlig svar.

Jeg er student, men klarer ikke lese. Klarer ikke høre etter. Jeg vil helst bare sitte hjemme alene. Distrahere meg selv med tv-serier og internett.

Jeg vil helst ikke være sammen med noen, ikke ha ansvar for noe. Alt er slitsomt. Jeg mister besinnelsen hele tiden. I dag tidlig gråt jeg i en time. Vet ikke hvorfor... Føler meg bare så tom. Og redd.

Hva er det som skjer med meg?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

I det siste har jeg ikke vært i kontakt med hverken meg selv, mannen min eller barna mine... Når de snakker til meg må jeg hele tiden minne meg selv på å høre etter. Lytte ordentlig sånn at jeg kan gi et ordentlig svar.

Jeg er student, men klarer ikke lese. Klarer ikke høre etter. Jeg vil helst bare sitte hjemme alene. Distrahere meg selv med tv-serier og internett.

Jeg vil helst ikke være sammen med noen, ikke ha ansvar for noe. Alt er slitsomt. Jeg mister besinnelsen hele tiden. I dag tidlig gråt jeg i en time. Vet ikke hvorfor... Føler meg bare så tom. Og redd.

Hva er det som skjer med meg?

Gå til legen. Høres ut som depresjon.

Har det litt sånn selv, føler meg i grunnen lat :sjenert:

Skrevet

Det høres nok ut som du er deprimert, ja. Kontakt legen din og forklar ham hvordan du har det.

Skrevet

Kjære deg.

Du er nok deprimert.

Gå til legen og få henvisning til psykolog!

Jeg var utrolig langt nede,jeg var så utafor at mannen min måtte følge meg på badet og tilbake til sofaen..

Var sliten og full av angst.

Men nå er jeg helt fin ! Fikk flott kognitiv hjelp av psykologen min!

Ikke vent ! Ring legen din!Du blir bra igjen, me det kan ta litt tid. Jeg hadde ikke barn den gangen, så jeg kunne slippe meg selv "helt ned ". Du som har barn kan jo ikke det- føler med deg!

:klemmer: en stor klem!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...