Gjest Katten. Skrevet 20. februar 2012 #21 Skrevet 20. februar 2012 Man BLIR ikke dominant. Dette er noe man er eller ikke. Alt kan læres.
Adonis Skrevet 20. februar 2012 #22 Skrevet 20. februar 2012 Alt kan læres. Ikke dermed sagt at det bør læres.
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2012 #24 Skrevet 20. februar 2012 Ikke dermed sagt at det bør læres. Hvorfor burde det ikke læres? 2
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2012 #25 Skrevet 20. februar 2012 Kjæresten min har ett ønske om å bli dominert, være "slave". Trenger litt tips til hva jeg kan gjøre, si... Hvordan komme inn i rollen helt enkelt.. Det er noe du er, kjenn deg selv og gå med det du er komfortabel med
Adonis Skrevet 20. februar 2012 #26 Skrevet 20. februar 2012 Hvorfor burde det ikke læres? Hvis det overhodet ikke faller naturlig for en person, hvorfor bør de da gjøre det? Jeg syntes i de fleste tilfeller det blir heller komisk når ei jente skal prøve å virke dominerende. Det blir i hvertfall stusselig hvis hun er veldig ukomfortabel med rollen.
Cathrine88 Skrevet 20. februar 2012 #27 Skrevet 20. februar 2012 Hvis det overhodet ikke faller naturlig for en person, hvorfor bør de da gjøre det? Jeg syntes i de fleste tilfeller det blir heller komisk når ei jente skal prøve å virke dominerende. Det blir i hvertfall stusselig hvis hun er veldig ukomfortabel med rollen. Kjæresten hennes har et sterkt ønske om å bli dominert. Er det ikke greit å strekke sine egne grenser litt dersom det ikke er snakk om å gjøre noe som er totalt avtennende for en selv? Hun vil kanskje virke litt ukomfortabel i begynnelsen, men som Katten. sier - alt kan læres. Jeg regner med at kjæresten hennes uansett vil sette pris på at hun prøver å oppfylle fantasien hans. 2
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2012 #28 Skrevet 20. februar 2012 Min eks (en mann) prøvde lenge for min del. Det ble bare kleint, teit og ikke bra i det hele tatt. Skulle ønske jeg ikke hadde bedt han om å prøve. Man kan ikke trene seg til å bli dominant.
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2012 #29 Skrevet 20. februar 2012 Min eks (en mann) prøvde lenge for min del. Det ble bare kleint, teit og ikke bra i det hele tatt. Skulle ønske jeg ikke hadde bedt han om å prøve. Man kan ikke trene seg til å bli dominant. Han kunne det kanskje ikke, men andre kan det 1
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2012 #30 Skrevet 20. februar 2012 ts her: I går prøvde jeg å være dominant, det ble verken flaut eller kleint og med tanke på kjæresten min sin reaksjon så var det garantert noe jeg vil gjenta. Var kanskje ikke den beste domina her i verden, men som Katten sier, alt kan læres. Så øvelse gjør vel mester 1
Mann1986 Skrevet 20. februar 2012 #31 Skrevet 20. februar 2012 Øving gjør mester:) Jeg er sadomaschoist og dominant i det. Jeg har øvd lenge på det. Ett råd er at du skriver ned ett utkast til det som skal være regler, holdninger som den underdanige skal forholde seg til deg, og dine ønskelige konsekvenser du vil at han skal få når han bryter regler og viser dårlige holdninger. Når du har brukt god tid på utkastet for deg selv, så snakker du med han og viser dine utkast til hva du vill. Han kan deretter tilføre sine ønsker til å tilføre mer eller omskrive noe. Så prøver dere en prøveperiode med dette som eks ett par måneder. Dere fornyer skriftene etter det og avtaler en ny periode. Det kan virke veldig a4 og kjedelig når dere skriver og planlegger, men så gøy det blir når ting endelig har kommet i gang!
AnonymBruker Skrevet 12. september 2020 #32 Skrevet 12. september 2020 På 20.2.2012 den 0.23, zondaar skrev: Man BLIR ikke dominant. Dette er noe man er eller ikke. Helt feil. Man kan være så heldig at noen dytter en inn i rollen og så finner man ut at den passer helt perfekt! Anonymkode: 2a5d0...fb8
~ m a u d e ~ Skrevet 12. september 2020 #33 Skrevet 12. september 2020 På 20.2.2012 den 11.25, Adonis skrev: Ikke dermed sagt at det bør læres. For svært mange kvinner, tror jeg det, jo. Mange kvinner har en domina i seg, den ligger bare i dvale etter alt for mye press fra samfunnet rundt. Den submissive kvinnen er jo egentlig bare den seksuelle varianten av «snill pike» og «flink pike», som lar andre få forrang og tråkke over. En mann som klarer å dyrke frem noe annet i en kvinne, er en HELT! På 20.2.2012 den 14.03, AnonymBruker skrev: ts her: I går prøvde jeg å være dominant, det ble verken flaut eller kleint og med tanke på kjæresten min sin reaksjon så var det garantert noe jeg vil gjenta. Var kanskje ikke den beste domina her i verden, men som Katten sier, alt kan læres. Så øvelse gjør vel mester 👏🏻👏🏻👏🏻 Sikkert litt for mye å håpe på at du er her enda, men hadde vært gøy å høre om hvordan det gikk videre!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå