Nusseli Skrevet 16. februar 2012 #1 Skrevet 16. februar 2012 (endret) Fler som bli sådär extremt k*ta när det börjar bli vår och sol ute? Bokstavligt talat ALLA, män och kvinnor blir ju tusen gånger hetare när det börjar bli vår! Jag blir helt galen, men "tyvärr" så är jag ju inte singel så blir inte galen på det viset jag hade velat.. Fler som delar min "börda" just nu? Förresten, det är väl detta som man kan kalla för "våryr"? Endret 16. februar 2012 av Nusseli
Gjest Marregutt Skrevet 16. februar 2012 #2 Skrevet 16. februar 2012 Fler som bli sådär extremt k*ta när det börjar bli vår och sol ute? Bokstavligt talat ALLA, män och kvinnor blir ju tusen gånger hetare när det börjar bli vår! Jag blir helt galen, men "tyvärr" så är jag ju inte singel så blir inte galen på det viset jag hade velat.. Fler som dela min "börda" just nu? Det är väl det som "våryr" betyder? JEg er heller "Åryr", altså ikke bare våren, men alle fire årstider 1
Gjest sardintroll Skrevet 16. februar 2012 #4 Skrevet 16. februar 2012 Jeg er kåt 24/7, året rundt, men joda, jeg merker det ekstra godt om våren.
Nusseli Skrevet 16. februar 2012 Forfatter #5 Skrevet 16. februar 2012 Tror det gjelder de fleste. Varför Varför Varför???? Det är så sjukt jobbigt att gå och fantisera om i princip ALLA man går förbi... Tror förresten att det syns på mig också, att jag är sugen. Tror ni det? Kan man se det på en kvinna?
Nusseli Skrevet 16. februar 2012 Forfatter #6 Skrevet 16. februar 2012 Jeg er kåt 24/7, året rundt, men joda, jeg merker det ekstra godt om våren. Känns ju i alla fall bra att man inte är ensam om det.. Men ja, jag är också kåt dygnet runt, året runt men nu när våren snart är här så blir det ju nästan så intensivt att det blir jobbigt. Gaah, kan ju inte lyssna på mina lyster så ofta..
Gjest sardintroll Skrevet 16. februar 2012 #7 Skrevet 16. februar 2012 Känns ju i alla fall bra att man inte är ensam om det.. Men ja, jag är också kåt dygnet runt, året runt men nu när våren snart är här så blir det ju nästan så intensivt att det blir jobbigt. Gaah, kan ju inte lyssna på mina lyster så ofta.. Ja, det går "from bad to worse", for å si det sånn. xD Blir mange kalde dusjer når våren kommer.
Gjest SemperFi Skrevet 16. februar 2012 #8 Skrevet 16. februar 2012 Varför Varför Varför???? Det är så sjukt jobbigt att gå och fantisera om i princip ALLA man går förbi... Tror förresten att det syns på mig också, att jag är sugen. Tror ni det? Kan man se det på en kvinna? Mindre klær og mer sol?
Gjest Katten. Skrevet 17. februar 2012 #9 Skrevet 17. februar 2012 Upraktisk å gå i shorts når man er yr, for å si det slik.
Sophie-Ann Skrevet 17. februar 2012 #10 Skrevet 17. februar 2012 Jeg elsker våren!! Jeg blir veldig våryr, syns det er så digg å kunne ha litt mindre klær på, og kjenne hvordan kroppen kribler. Gud som jeg gleder meg!!
Gjest sardintroll Skrevet 17. februar 2012 #11 Skrevet 17. februar 2012 Upraktisk å gå i shorts når man er yr, for å si det slik. Spesielt for dere menn, vil jeg tro. :gjeiper:
Erotisk Flukt Skrevet 17. februar 2012 #12 Skrevet 17. februar 2012 Upraktisk å gå i shorts når man er yr, for å si det slik. Du klarer ikke å være yr uten ereksjon? -Domino
Gjest Katten. Skrevet 18. februar 2012 #13 Skrevet 18. februar 2012 Du klarer ikke å være yr uten ereksjon? -Domino Jeg klarer ikke være i live uten ereksjon. 1
Gjest sardintroll Skrevet 18. februar 2012 #14 Skrevet 18. februar 2012 Jeg klarer ikke være i live uten ereksjon. Ville vel blitt litt stusselig, ja?
Gjest Kevlarsjäl Skrevet 18. februar 2012 #15 Skrevet 18. februar 2012 Jeg har vært syykt våryr de to siste ukene. Alle er heite! Godt jeg er singel..
Gjest Bandit Skrevet 18. februar 2012 #16 Skrevet 18. februar 2012 Kribler litt ekstra for tiden, ja...
Adonis Skrevet 18. februar 2012 #18 Skrevet 18. februar 2012 Er det vår? Har ikke merket det. Gleder meg dog til å flanere lettkledd gatelangs og gjennom dette å gi jenter i alle aldere onani-materiale.
Gjest Alfred Skrevet 18. februar 2012 #19 Skrevet 18. februar 2012 Er det vår? Har ikke merket det. Gleder meg dog til å flanere lettkledd gatelangs og gjennom dette å gi jenter i alle aldere onani-materiale. Haha.. Ser det for meg. Damene slipper alt de har i hendene for å onanere.
Gjest sardintroll Skrevet 18. februar 2012 #20 Skrevet 18. februar 2012 Haha.. Ser det for meg. Damene slipper alt de har i hendene for å onanere. Ånei ånei. Der ble vi avslørt, gitt. :gjeiper:
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå