AnonymBruker Skrevet 16. februar 2012 #1 Skrevet 16. februar 2012 Spørsmål til menn: Hvordan forholder dere dere til jenter dere kun har et seksuelt Evt. FF forhold til? Med tanke på hvem som tar initiativet, faste avtaler, edru/full, hvor ofte osv. Si en jente var tilgjengelig for sex ganske ofte, ville det blitt mindre spennende? Eller ville dere likt å kunne fått sex nesten når dere ville? Om jenta brått en kveld spurte om dere ville treffes kun for sex...Eller ville det kunne blitt mas? Kanskje teit spørsmål, men litt nysgjerrig på hvordan menn tenker rundt et sånn type forhold!
Gjest SemperFi Skrevet 16. februar 2012 #2 Skrevet 16. februar 2012 Jeg ville bare sett på det som positivt, ikke noe negativt eller "mas".
Gjest Katten. Skrevet 17. februar 2012 #3 Skrevet 17. februar 2012 Null stress. Sexmas er det beste maset!
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2012 #4 Skrevet 17. februar 2012 Har en fyr jeg har holdt på med kun i fylla... Men da kan jeg kanskje foreslå å møtes uforpliktende i edru tilstand og Bare redd for at han kun er interessert når han har drukket, men om han vil ha sex med meg da vil han kanskje ellers og... Ts
Gjest Katten. Skrevet 17. februar 2012 #5 Skrevet 17. februar 2012 Sex er bedre i edru tilstand - tror nok han vil like det. 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå