Gå til innhold

Vinterdepresjon

Fremhevede innlegg

Skrevet

Kjenner på kropp og sinn at jeg mest sannsynlig begynner å bli deprimert.

Av ingen grunn er jeg kjempelangt nede. Sånn har det vært flere ganger de siste månedene. Føler meg slapp, trøtt osv nesten hele tiden. Nå sitter jeg alene og tenker at alle andre er lykkelige bortsett fra meg. Helt innerst vet jeg at dette ikke er sant, jeg har egentlig ingen ting å klage på. Venner har jeg masse av, god familie og gjør det bra i studiene. Men dette er liksom ikke nok.

Jeg vil bare bort fra denne sinnstemningen. Jeg er jo alltid den blide jenta som tuller og får folk til å smile.

Kan jeg lide av depresjon selv om det bare dukker opp en gang i blant? Sånn 1-2 ganger i uka. Ellers har jeg det ganske bra. Er bare så sykt langt nede når jeg først er det. Alt og alle plager meg. Hva bør jeg gjøre?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Æsj, det har jeg også, spessielt den siste tiden av vinteren, vinteren er jo så utrolig laaang og kjedelig :tristbla:

Men nå er det ikke lenge igen av vinteren da :)

Mine tips som fungerer fint på meg er rett og slett og skjemme deg bort masse. Ta fotbad, manikyr/pedikyr, massasje, lange deilige dusjer, aniktsmasker, spis god mat og kos deg. Kjøp noen fargerike blomster til og ha på bord og i vinduet.

Da vil du garantert bli mindre deprimert. Det funker altid på meg, hvert år :)

Skrevet

D-vitamin!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...