AnonymBruker Skrevet 16. februar 2012 #1 Skrevet 16. februar 2012 Det gjorde jeg nettopp.....var så skubbsulten. Forstår at menn spiser en hel...men jeg er jo en dame;-)))
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2012 #2 Skrevet 16. februar 2012 Det gjorde jeg nettopp.....var så skubbsulten. Forstår at menn spiser en hel...men jeg er jo en dame;-))) Jepp, det klarer jeg dessverre fint.
Gjest Bobler Skrevet 16. februar 2012 #3 Skrevet 16. februar 2012 Nei det klarer jeg ikke. Spiser litt under en halv, og da er jeg stapp mett. Gubben derimot, han klarer TO! Skjønner ikke hvor han gjør av all maten han spiser, han er tynn som en strek og spiser mer til et måltid enn jeg gjør på en hel dag.
Gjesten Skrevet 16. februar 2012 #4 Skrevet 16. februar 2012 Jeg vedder på at jeg hadde klart det, men jeg pleier å lage meg en halv om gangen. Holder i massevis til en middag
Gjest Survival Skrevet 16. februar 2012 #5 Skrevet 16. februar 2012 Nå klarer jeg ikke et stykke en gang, fordi smaken er så stygg. Men tidligere var jeg stappmett etter en halv. Det blir jeg nok fortsatt. 1
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2012 #6 Skrevet 16. februar 2012 Jeg greier LETT å spise en hel Grandiosa, og jeg er en slank dame
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2012 #7 Skrevet 16. februar 2012 TS her. Jaja,da er jeg ikke aleine....ei dame med stor kapasitet:-)) Syns det er godt med kjøpepizza innimellom:-)
Athene Skrevet 16. februar 2012 #8 Skrevet 16. februar 2012 Ikke sjangs, til å spise et helt stykke en gang. Smaker papp, med alt for mye salt, syntetisk ost og fett. 1
Fanta Exotic Skrevet 16. februar 2012 #9 Skrevet 16. februar 2012 Jeg kan fint spise en hel, men da blir jeg veldig mett og veldig tung i kroppen. I russetiden dytta jeg i meg to for å få den ene knuta, men da var jeg full og tung i magen, og spiste ikke før halvannet døgn etterpå ikke å anbefale!
Gjest Gjest Skrevet 16. februar 2012 #10 Skrevet 16. februar 2012 Nei det klarer jeg ikke. Spiser litt under en halv, og da er jeg stapp mett. Gubben derimot, han klarer TO! Skjønner ikke hvor han gjør av all maten han spiser, han er tynn som en strek og spiser mer til et måltid enn jeg gjør på en hel dag. Fordi det er lite næringsinnhold i det og man blir ikke feit med mindre man spiser en hel masse annet i tillegg til den grandisen. Men blir i utgangspunktet tynn av junkfood. Men folk spiser det alt for mye.
meesaa Skrevet 16. februar 2012 #11 Skrevet 16. februar 2012 Æææsj grandiosa må jo være det verste som har skjedd mat-Norge. En hvilken som helst annen ferdigpizza klarer jeg fint å trykke i meg, men en grandis.... ugh
Gjest Bobler Skrevet 16. februar 2012 #12 Skrevet 16. februar 2012 Fordi det er lite næringsinnhold i det og man blir ikke feit med mindre man spiser en hel masse annet i tillegg til den grandisen. Men blir i utgangspunktet tynn av junkfood. Men folk spiser det alt for mye. Vi spiser da ikke grandis hver dag heller 1
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2012 #13 Skrevet 16. februar 2012 TS her. Er jo ikke syntetisk ost på grandis da? Er ikke det jarlsberg da?
Gjesten Skrevet 16. februar 2012 #14 Skrevet 16. februar 2012 TS her. Er jo ikke syntetisk ost på grandis da? Er ikke det jarlsberg da? Jo Men gradiosahaterne er svært aktive i svertekampanjen. 1
Athene Skrevet 16. februar 2012 #15 Skrevet 16. februar 2012 TS her. Er jo ikke syntetisk ost på grandis da? Er ikke det jarlsberg da? Jeps. Og paprika, det teller som minst 2 av 5. Jeg sa ikke at det var syntetisk ost, men at det smakte syntetisk ost. Rester fra produksjon + nedfrysing gir ikke akkurat topp smak.
She_Leiva Skrevet 16. februar 2012 #16 Skrevet 16. februar 2012 Om jeg deler pizzaen i 8 stykker, så klarer jeg 6 av de. Det vil si at jeg klarer trekvart Grandiosa, men da er jeg STAPPMETT.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå