Steinar40 Skrevet 17. februar 2012 #21 Skrevet 17. februar 2012 Nei, har hatt det tidligere, men tenkte det var tid for og bli seriøs, og så dette. Ja, det er smart å være seriøs og målbevisst hvis man ønsker å oppnå noe med det.
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2012 #22 Skrevet 17. februar 2012 Ok, ser jeg misforstod litt her. Mannen har åpenbart spurt TS direkte face to face? Men hva gjorde du da TS? Bare gikk du, uten ett ord?? Da hadde jeg også i såfall også blitt snydens fornærmet. Men jeg kunne godt latt ham få hentet seg inn igjen når han tok det opp igjen et par dager etterpå: om han sa noe sånt som: beklager reaksjonen min her om dagen, det var så uventet, men om du fortsatt vil takker jeg gjerne ja Da hadde det vært helt greit for min del
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2012 #23 Skrevet 17. februar 2012 KG er merkelig Har sett utallige tråder fra (som oftest) kvinner som lurer på om han kan være interessert, kanskje han ikke liker meg, og hvorfor har han ikke svart på sms-en min o.s.v. Veldig ofte får man til svar her inne noe ala: herlighet da jente, det har gått TRE dager, gi nå han en sjanse til å svare, ikke alle sitter med mobilen på 24/7, ja den slags svar. Men hva skjer her? Nå vet jeg selvsagt ikke hele greia her, men forstår det sånn at en mann har bedt TS på date, via sms? og hun svarer ikke før det har gått noen dager (hvor mange? 2?3?) Da har man plutselig latt skuta seile sin vei og kan bare takke seg selv... Jeg forstår TS godt, om jeg skulle svart omgående på alle (okey, okey, ikke såååå mange da)) så kunne man jo risikert å gå på date med Gud og Hvermannsen. Hele uka! Synes settingen på invitasjonen har mye å si for hvor ok det er å la vær å svare med èn gang. Spør de deg personlig, er det jo egentlig greit å si - det kom litt brått på, kan jeg tenke litt på det? Selvsagt kan man det på sms også. Men får man en sms fra en man ikke har sett på årevis, så ville jeg kanskje hatt behov for å fordøye og spole tilbake litt. Dette var nettdating da, snakket i noen dager, men ikke nok til at jeg vil date gud og hvermansen...tok også ett riktig valg når denne "mannen" presterer og gå i vranglås etter to dager med stillhet. Er vel vant til og få det som han vil.
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2012 #24 Skrevet 17. februar 2012 Ja, det er smart å være seriøs og målbevisst hvis man ønsker å oppnå noe med det. Nettopp, jeg vil ha kvalitet. 1
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2012 #25 Skrevet 17. februar 2012 Ok, da TS, skal du nok bare være glad til han høres jo ikke god ut
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2012 #26 Skrevet 17. februar 2012 Ok, da TS, skal du nok bare være glad til han høres jo ikke god ut Nei, nå begynner han og snakke om en dame som har truet han og sladrer til eksen..... jeg tror han prøver å finne ut om jeg har noen skumle ekser, men til h med med det, dette gidder jeg ikke bruke tid på. 1
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2012 #27 Skrevet 18. februar 2012 Enig med deg TS Om en på nettdating ikke tolererer at man avventer litt før man svarer, så ....Nei, han der skal du nok bare seile laaaangt bort! Men gi ikke opp fordetom! Er sikker på at det finnes skikkelige mannfolk der ute også Lykke til
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå