Gå til innhold

Hva? skjønner ingenting.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Han spurte om å treffe meg, men jeg svarte ikke med en gang, tok det opp noen dager senere og han bare er hånlig mot meg???? sier jeg må vente fordi han er så kresen, dessuten skal han reise bort en ukes tid.

Hva gjør jeg feil?????

gu bedre

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du skulle nok ha svart med en gang :fnise:

• Liker 3
Skrevet

Han spurte om å treffe meg, men jeg svarte ikke med en gang, tok det opp noen dager senere og han bare er hånlig mot meg???? sier jeg må vente fordi han er så kresen, dessuten skal han reise bort en ukes tid.

Hva gjør jeg feil?????

gu bedre

Han prøver å spille hard to get, akkurat som du gjorde. Ris til egen ræv med andre ord.

Men sånn oppførsel er ikke akseptabel for meg uansett (å si at han er kresen og at du må derfor vente blir for barnslig) så jeg hadde gitt han på båten glatt.

• Liker 2
Skrevet

Han prøver å spille hard to get, akkurat som du gjorde. Ris til egen ræv med andre ord.

Men sånn oppførsel er ikke akseptabel for meg uansett (å si at han er kresen og at du må derfor vente blir for barnslig) så jeg hadde gitt han på båten glatt.

Ja, enig med deg i dette. Å si det han sa blir bare for dumt.

Skrevet

Jeg spilte ikke hard to get, jeg tenkte meg om.

Gjest MorAase
Skrevet

Hva gjør jeg feil?????

gu bedre

Du får et direkte spørsmål og ignorerer det. Du fortjener den responsen du fikk.

• Liker 2
Skrevet

det blir litt slik: jeg er kresen og du burde være glad jeg ba deg ut, og så svarer du ikke.. ( sikkert såret stolthet på en eller annen måte )

Skrevet

Du får et direkte spørsmål og ignorerer det. Du fortjener den responsen du fikk.

Finnes det lover over HVORDAN jeg skal reagere ??? har ikke datet på noen år fordi jeg gikk gjennom ett tungt brudd, og skjønte det ikke

Gjest MorAase
Skrevet

Finnes det lover over HVORDAN jeg skal reagere ??? har ikke datet på noen år fordi jeg gikk gjennom ett tungt brudd, og skjønte det ikke

Det finnes noe som heter normal og oppegående oppførsel.

• Liker 2
Skrevet

ett par dager er da veldig lenge å tenke over du vil treffe noen...

han satt nok litt å venta på svar fra deg, så kan skjønne han ble litt snurt.

• Liker 1
Skrevet

Det finnes noe som heter normal og oppegående oppførsel.

Ok, kanskje litt player aktig, men han gjorde det som var riktig, er vel NÅ

jeg bør begynne og bli interessert... :lur:

Skrevet

Du kunne svart med en gang at det var hyggelig, men at du har vært igjennom et brudd akkurat, så det betyr ikke at du ikke er interssert, men om du kan få bittelitt tenketid.

Jeg hadde blitt litt fornærmet om jeg spurte noen og det gikk dager før jeg fikk svar. Dette har jo og vært bevist i så mange tråder på KG at man skulle tro at alle hadde fått med seg at man svarte *noe*. Så mange har jo sendt her og sittet å ventet, og ventet og venter på svar.

Responsen hans virker såret og barnslig.

Jeg hadde da bare svart tilbake at, men neitakk, da er det ikke så farlig *og etellerannet mer*

• Liker 1
Skrevet

JEg hadde svart: Om en uke? Tja, kansje om jeg har tid. :fnise:

Skrevet

hahah Kjenner til typen - de tåler IKKE å bli avvist. Ikke noen du vil statse på iaffelfall, det kan jeg love deg ;)

Skrevet

Det var jo ingen direkte avvisning.

Når man skal starte og date noen igjen må man nesten tåle avvisninger, jeg skal sikkert gjennom mange avvisninger før jeg finner en mann som er riktig for meg.

Det handler om og være voksen og realistisk.

Hva er det med menn som ikke tåler avvisning? eller menn som blir fornærmet fordi du ikke kaster deg over de med en gang? Bør de ikke ta det som ett komplimang? Det blir jo mer kvalitet over eventulle treff, da jeg ikke møter hvem som helst på min vei.

Skrevet

Det var jo ingen direkte avvisning.

Når man skal starte og date noen igjen må man nesten tåle avvisninger, jeg skal sikkert gjennom mange avvisninger før jeg finner en mann som er riktig for meg.

Det handler om og være voksen og realistisk.

Hva er det med menn som ikke tåler avvisning? eller menn som blir fornærmet fordi du ikke kaster deg over de med en gang? Bør de ikke ta det som ett komplimang? Det blir jo mer kvalitet over eventulle treff, da jeg ikke møter hvem som helst på min vei.

Smart strategi fra din side. Men ingen liker å bli avvist.

Skrevet

Smart strategi fra din side. Men ingen liker å bli avvist.

Vi lever ETT liv, og er vi voksen vet vi at det også innebærer avvisning, det er en del av livet og i mange ulike situasjoner, det må vi kunne takle.

Blir jeg avist glemmer jeg det og går videre, det er ikke slik at jeg har fått en dødsdom hengende over meg, livet er skjørt.

Skrevet

Vi lever ETT liv, og er vi voksen vet vi at det også innebærer avvisning, det er en del av livet og i mange ulike situasjoner, det må vi kunne takle.

Blir jeg avist glemmer jeg det og går videre, det er ikke slik at jeg har fått en dødsdom hengende over meg, livet er skjørt.

Mange fisker i sjøen? ;) hehe

Skrevet

Mange fisker i sjøen? ;) hehe

Nei, har hatt det tidligere, men tenkte det var tid for og bli seriøs, og så dette.

Skrevet

KG er merkelig :legrine: Har sett utallige tråder fra (som oftest) kvinner som lurer på om han kan være interessert, kanskje han ikke liker meg, og hvorfor har han ikke svart på sms-en min o.s.v. Veldig ofte får man til svar her inne noe ala: herlighet da jente, det har gått TRE dager, gi nå han en sjanse til å svare, ikke alle sitter med mobilen på 24/7, ja den slags svar.

Men hva skjer her? Nå vet jeg selvsagt ikke hele greia her, men forstår det sånn at en mann har bedt TS på date, via sms? og hun svarer ikke før det har gått noen dager (hvor mange? 2?3?) Da har man plutselig latt skuta seile sin vei og kan bare takke seg selv...

Jeg forstår TS godt, om jeg skulle svart omgående på alle (okey, okey, ikke såååå mange da)) så kunne man jo risikert å gå på date med Gud og Hvermannsen. Hele uka!

Synes settingen på invitasjonen har mye å si for hvor ok det er å la vær å svare med èn gang. Spør de deg personlig, er det jo egentlig greit å si - det kom litt brått på, kan jeg tenke litt på det? Selvsagt kan man det på sms også. Men får man en sms fra en man ikke har sett på årevis, så ville jeg kanskje hatt behov for å fordøye og spole tilbake litt.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...