Gjest Julie Skrevet 16. februar 2012 #1 Skrevet 16. februar 2012 Jeg sliter veldig med uren hud. Har prøvd forskjellige produkter men ingenting funker. har noen en hudlege å anbefale? tenker å ta laser eller få noen piller for dette:)
Lille_meg:) Skrevet 17. februar 2012 #3 Skrevet 17. februar 2012 Husk at det meste kommer innenifra Så drikke mye vann, spise sunt og være i fysisk aktivitet hjelper! Svette åpner porene og renser godt, så kanskje noen joggeturer vil hjelpe! Jeg kan også anbefale to hudpleieserier du kan få på litt store apotek: La Roche-Posay og Spotless serien fra Aco. De er ikke så altfor billige, men de er utrolig bra Veldig fornøyd! Dessuten har også Soap&Glory en genial liten sak som heter Dr.Spot, den fåes også på apotek. Du kan også kontakte fastlegen din og høre om det finnes piller som kan hjelpe, om om det i det hele tatt er behov for det! Vet også at man kan ta syrebehandling, men dette har jeg ikke så mye kjennskap til desverre Håper det hjalp
Sugerøret Skrevet 17. februar 2012 #4 Skrevet 17. februar 2012 kontakt fastlegen og be om henvisning til hudlege. Jeg slet enormt med kviser,fikk diane og Tetracyklin (antibiotika) + stelletips for huden. Har i dag ikke mange kviser og er fornøyd med huden
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2012 #5 Skrevet 17. februar 2012 Jeg er også kvisefri med Diane. Spør legen din.
2shy Skrevet 14. juni 2012 #6 Skrevet 14. juni 2012 Husk at det meste kommer innenifra Så drikke mye vann, spise sunt og være i fysisk aktivitet hjelper! Svette åpner porene og renser godt, så kanskje noen joggeturer vil hjelpe! Jeg kan også anbefale to hudpleieserier du kan få på litt store apotek: La Roche-Posay og Spotless serien fra Aco. De er ikke så altfor billige, men de er utrolig bra Veldig fornøyd! Dessuten har også Soap&Glory en genial liten sak som heter Dr.Spot, den fåes også på apotek. Du kan også kontakte fastlegen din og høre om det finnes piller som kan hjelpe, om om det i det hele tatt er behov for det! Vet også at man kan ta syrebehandling, men dette har jeg ikke så mye kjennskap til desverre Håper det hjalp Enig. Sukker, fargestoffer, konserveringsmidler, for å nevne noe, er ting som kan gi kviser. Spis ren mat, mye grønt, godt med vann, og sørg for å få lymfene stimulert daglig (trening, IR sauna, hva du enn har mulighet til). Noen reagerer også på kremer, jeg foretrekker rene organiske kremer uten skadelige stoffer (sverger til Origins)
Kahlan Amnell Skrevet 14. juni 2012 #7 Skrevet 14. juni 2012 Jeg ble kvitt kvisene da jeg kuttet ut alt av melkeprodukter. Det er jo noe som er enkelt å prøve.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå