Gjest lmari Skrevet 7. januar 2004 #1 Skrevet 7. januar 2004 på internett, i aviser, i blader eller andre steder, hva gjør du med det? Klipper du ut ting av aviser? Hva gjør du i så fall med det seinere? Og hva med ting/bilder etc du finner på nettet? .. jeg klipper/river/skriver ut alt mulig jeg finner, og har store bunker med papirer med inspirerende ideer. Nå har jeg laget med en perm som jeg rett og slett kaller inspirasjonspermen, så har jeg i hvert fall alt samlet på samme sted!
Gjest Lea Skrevet 7. januar 2004 #2 Skrevet 7. januar 2004 Har en skoeske liggende med masse utklipp. Internettsider blir sortert under favoritter.
Kelsey Skrevet 8. januar 2004 #3 Skrevet 8. januar 2004 Internettsider legger jeg under favoritter. Aviser/blader tar jeg veldig sjelden vare på, skjer nesten bare når det er bilde av noen jeg kjenner e.l.
Skusla Skrevet 8. januar 2004 #4 Skrevet 8. januar 2004 Tar aldri vare på noe i avisene bortsett fra om det er noe om meg selv, eller noen jeg kjenner. Har tatt vare på en del fine ting jeg finner i blader da, og det har jeg en eske til. Internettsider som er spennende, ligger sortert etter hva det er under favoritter... Å der er blitt uhorvelig mye etterhvert...
¤¤Ginger¤¤ Skrevet 8. januar 2004 #5 Skrevet 8. januar 2004 Internettsidene lagres under favoritter. I blader river jeg enten ut den aktuelle siden, eller tar vare på hele bladet.
-Fisken- Skrevet 8. januar 2004 #6 Skrevet 8. januar 2004 Har en skoeske liggende med masse utklipp. Internettsider blir sortert under favoritter. Omtrent det samme, limer inn utklipp i en bok. Internettsider ligger under favoritter.
Arwen Skrevet 8. januar 2004 #7 Skrevet 8. januar 2004 :o tror jeg er kjedelig jeg, gjør ingenting sånn jeg :klø:
Snorkie Skrevet 8. januar 2004 #8 Skrevet 8. januar 2004 Internettsider legger jeg under favoritter. Aviser/blader tar jeg veldig sjelden vare på' date=' skjer nesten bare når det er bilde av noen jeg kjenner e.l.[/quote']
Gjest Anonymous Skrevet 8. januar 2004 #9 Skrevet 8. januar 2004 :o tror jeg er kjedelig jeg' date=' gjør ingenting sånn jeg :klø:[/quote'] Nah, ikke jeg heller. Aviser og sånn blir brukt som do til ilderene ute på verandaen. De ekke så veldig flinke til å bruke kassa i buret. :-? Ok, av og til, hvis de er i nærheten av buret og må veldig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå