Gå til innhold

Potetgull er så dyrt


Fremhevede innlegg

Skrevet

Hvorfor må potetgull være så dyrt? Er det kun på grunn av helseårsaker? Og hvorfor må det oftest være de litt gode og spesielle som er dyrt? Jeg fant tortillas chips på en menybutikk i dag, det koster 35 kroner. Jeg så ikke hvor mange gram det var, men det kan ikke vært mer enn 200, kanskje 175, noe rundt der. Ser mye annet som koster nesten helt opp mot 30 kroner for 250 gram. Sørslanschips tror jeg kostet 25 kroner og det er jo bare 200 kroner. Prisen er jo ikke verdt innholdet.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

First price har jo tortilla chips, salt potetgull og ostepop. Kanskje mer også? Prisen der er ikke så mye å si på.

Skrevet

Kjøp chips da vel? Må bakes i noen minutt i ovnen, men smaker mye bedre.

Skrevet

Kjøp chips da vel? Må bakes i noen minutt i ovnen, men smaker mye bedre.

?

  • Liker 1
Skrevet

Det blir vel ikke dyrt med mindre du spiser en pose eller to om dagen.. noe du ikke gjør, eller hva?

Skrevet

?

"Opphøgde poteter"

Gjest "gjest"
Skrevet

Men må du ha i deg så mye potetgull da?

Skrevet

Vel, ja, jeg spiser det ganske ofte :sjenert:

Men så spiser jeg sunt ellers da og trener mye så ser ikke helt problemet. Hadde bare innholdet levd opp til prisen så skulle jeg ikke klaget, men opp i mot 30 kroner for potetgull til 200 gram synes jeg ikke noe om. Men Meny er kanskje litt dyrere enn andre? Men det er er den eneste butikken innenfor de nærmeste fem milene jeg bor.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...