Gjest Sjokoladen Skrevet 16. februar 2012 #1 Skrevet 16. februar 2012 Hei! Min menstruasjon pleier å komme ganske nøyaktig. Ikke OVER tiden i allefall. Skulle hatt idag, den 16. Har holdt litt oversikt de 4 siste mnd, og det har vært 14, 16, 17, 16, så hvis jeg ikke får i morgen eller i løpet av helgen, begynner jeg virkelig å lure på hva det kan være. Jeg er alltid stresset hele tiden, har vært det hele livet, og har ikke vært noe mer stresset i det siste. Tok en test istad, den var negativ. Er det noen symptomer jeg burde følge med på? Har ikke hatt særlig mensensmerter, kanskje litt tidligere i uken, men jeg pleier å ha mensensmerter i mange dager før jeg får mensen, og har ikke hatt noe sånt Blir litt redd for hva det kan være. Hvor lenge burde jeg vente før jeg går til legen? Burde jeg ta en test til?
Gjesten Skrevet 16. februar 2012 #2 Skrevet 16. februar 2012 Mensen kan plutselig bestemme seg for å være forsinket en måned, uten at det trenger å være noe galt. Stress kan også påvirke. Sannsynligvis kommer den en av de nærmeste dagene, hvis du ikke har fått den om et par dager, så ta en test til.
Gjest Sjokoladen Skrevet 16. februar 2012 #3 Skrevet 16. februar 2012 Takk for svar Tok ikke "morgenurin", men trodde ikke det kunne ha så mye å si egentlig.. Får ta en ny en i morgen evt. på lørdag om ikke mensen kommer. Tenker på alle mulige sykdommer jeg.
Gjesten Skrevet 16. februar 2012 #4 Skrevet 16. februar 2012 Takk for svar Tok ikke "morgenurin", men trodde ikke det kunne ha så mye å si egentlig.. Får ta en ny en i morgen evt. på lørdag om ikke mensen kommer. Tenker på alle mulige sykdommer jeg. Meg bekjent er det ikke vanlig at sykdommer stopper mensen men ikke gir andre symptomer. Har du derimot hatt sex uten kondom, burde du teste deg for kjønnssykdommer uansett, da disse ofte ikke gir symptomer i det hele tatt.
Gjest Sjokoladen Skrevet 16. februar 2012 #5 Skrevet 16. februar 2012 Meg bekjent er det ikke vanlig at sykdommer stopper mensen men ikke gir andre symptomer. Har du derimot hatt sex uten kondom, burde du teste deg for kjønnssykdommer uansett, da disse ofte ikke gir symptomer i det hele tatt. Ok, det roet meg litt Ser det an litt da. Selvom jeg kjenner jeg har litt sommerfugler i magen og er litt bekymra. Har hatt det, men med den samme personen jeg har vært sammen med de siste årene Så vet at det ikke er kjønnssykdommer.
Gjest Sjokoladen Skrevet 18. februar 2012 #6 Skrevet 18. februar 2012 Hei. Fortsatt ingen menstruasjon, men har hatt litt menstruasjonssmerter som har slått seg litt av og på. Hadde vondt i magen i natt, men ingen menstruasjon da jeg stod opp. Har tatt 2 tester, 1 for 2 dager siden og 1 i morges, begge var negative, så regner med at det er korrekt. Jeg skjønner ingenting jeg. Får litt murringer, så tenker jeg at mensen kommer, men så gjør den ikke det. Skulle kommet for et par dager siden. Tenk om det er noe farlig! Har jo hatt vondt i magen.
miamarlena Skrevet 18. februar 2012 #7 Skrevet 18. februar 2012 Også hatt det slik, jeg tror det er pga stress! Stress påvirker kroppen mer enn vi aner! Men gå til legen om du fortsatt er bekymret
Gjest Sjokoladen Skrevet 19. februar 2012 #8 Skrevet 19. februar 2012 Men jeg er alltid stresset - konstant. Har aldri hatt problemer med det før sånn sett, har ikke vært mer stresset i det siste, så kan ikke tenke meg at det har noe med det å gjøre. Har hatt ganske vondt i magen i det siste, veldig ubehag, akkurat som om jeg skulle hatt menstruasjon. Og er kjempesliten og trøtt. Hva er symptomene hvis det er noe farlig da?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå