AnonymBruker Skrevet 16. februar 2012 #1 Skrevet 16. februar 2012 Hvis jeg skriver på et bilde " 12 år" så kommer så mange og skriver "åherregud du hadde ikek så mye msinke altså det der er fra 10- også trykker 30 personer liker osv også skriver mange seg enige.. Det er jo jeg som vet best selv når bilde er tatt.. hva tneker dere? BLir dere ikke irritert når folk sier slikt?.. det er allti de som skal drive å hakke på meg heletiden.. kommenterer alt osv..
I-AM-Nicole Skrevet 16. februar 2012 #3 Skrevet 16. februar 2012 (endret) Hva gjør dem på vennelista di da? Er de frekk i trynet så skjønner jeg ikke hvorfor du gidd være venn med dem (redigert: nvm jeg leste ikke skikkelig) Endret 16. februar 2012 av I-AM-Nicole
Snøvott Skrevet 16. februar 2012 #4 Skrevet 16. februar 2012 Heldigvis hadde vi ikke facebook da jeg var ung, og jeg var altfor opptatt med å hate alt og alle i den alderen til å sminke meg. 1
SusanneGullet Skrevet 16. februar 2012 #5 Skrevet 16. februar 2012 (endret) Slik må du bare regne med, og slik vil det altid være her i verden. Folk er forskjellige. Da får du enten slutte og legge ut bilder eller slutte og klage over det. Men så klart, jeg blir selv små irritert om folk ikke mener det samme som meg. Endret 16. februar 2012 av SusanneGullet 1
Snøvott Skrevet 16. februar 2012 #7 Skrevet 16. februar 2012 Jeg tror du er 12 år. Mellom 12 og 17 er vel mer korrekt.
SusanneGullet Skrevet 16. februar 2012 #8 Skrevet 16. februar 2012 Leste innlegget ditt noen ganger til, og nå skjønte jeg det, wops. Men hvis du ikke liker kommentarer du får, så ta vekk bildene da vel?
Gjest NerdMedSverd Skrevet 16. februar 2012 #9 Skrevet 16. februar 2012 Vet du hva jeg blir irritert av ts? Når jeg får nytt profilbilde på Facebook kommenterer ikke bestevennen min "Du phenest i hele verden<1<2<3" jeg vil kunne svare "NEI, du er verdensrommets søteste" og slik skal vi fortsette i det uendelige slik at alle kan se hvor gode venner jeg og bestisen min er. 3
SusanneGullet Skrevet 16. februar 2012 #10 Skrevet 16. februar 2012 Vet du hva jeg blir irritert av ts? Når jeg får nytt profilbilde på Facebook kommenterer ikke bestevennen min "Du phenest i hele verden<1<2<3" jeg vil kunne svare "NEI, du er verdensrommets søteste" og slik skal vi fortsette i det uendelige slik at alle kan se hvor gode venner jeg og bestisen min er. Skal vi bli venner på FB da? Så skal jeg skrive til deg hvor pen, søøøøt og nydelig du er. Men da må du skrive hvor pen jeg er også da så klart.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå