Gå til innhold

Diare hos gynekologen

Fremhevede innlegg

Skrevet

Har time hos gynekologen i morgen, har ventet på denne timen i ca 2 mndr, det er laang ventetid så jeg kan nesten ikke avbestille....

Men, nå har det seg sånn at jeg de to siste dagene har hatt skikkelig diare pga noe dårlig mat vi spiste tidlig i uka =/

Bor i en liten bygd, så er bare en gynekolog her (derfor lang ventetid)

Hva ville dere gjort? Har du vært hos gyenkologen mens du har hatt diare noen gang?

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Har ikke hatt samme problemet nei. Tror jeg ville sett an i morgen hvordan formen er, for så å bestemme meg for å avbestille eller dra, hvis jeg var deg. Mulig det er over innen den tid, eller iallefall såpass at du tenker du klarer å holde deg den lille stunden du er inne hos gyn :)

Edit: Trykkleif.

Endret av Audrina
Skrevet (endret)

Kjøp deg imodium på apoteket, og begynn å ta de idag. Stanser diare.... Har brukt de av og til i utlandet hvis jeg har fått "sydenmage" etter noe mat jeg har spist.

Hvis du bor sånn skikkelig på bygda, så har ofte enkelte matvarebutikker et greit utvalg av apotekvarer også....

Endret av maya76
Gjest Villanda
Skrevet

ingefær er veldig bra mot diare. Enten å kjøpe tørt pulver, eller fersk og raspe. kok opp vann og ha en spiseskje opp, la trekke et par minutter og drikk. Det smaker ikke noe særlig, men veldig effektivt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...