AnonymBruker Skrevet 16. februar 2012 #1 Skrevet 16. februar 2012 Hei. Jeg er en kvinne på 29 år som har datet en kar nå i ca 5 mnd, og vi har en veldig god kjemi. For en tid tilbake så skulle vi ha sex for første gang....og han fortalte han aldri har hatt det før...Fair enough det var jo egentlig ikke noe problem. Problemet er at det går for han bare jeg kysser eller tar på han på en kjærlig måte. Siste 3 gangene vi har forsøkt har dette skjedd... jeg vil tro det går 10-20 sec før det går for han, uten at jeg verken utfører oralsex eller han penetrerer meg... Jeg synes dette er fryktelig tungt, og ønsker på ingen måte å være stygg med å skrive dette, men jeg trenger noen råd. Er det noen andre som opplever\har opplevd noe liknende? 1
Gjest navnelapp Skrevet 16. februar 2012 #2 Skrevet 16. februar 2012 Det kjem til å gå over. viss du er glad i han, så bør du la det gå den tida han treng (innan rimelege grenser, sjølvsagt) for å bli trygg på deg. Berre det at han har prøvd tre gongar utan at han har døydd av skam betyr at han har tillit til deg. 5
AnitaB Skrevet 16. februar 2012 #3 Skrevet 16. februar 2012 Taper? Overhodet ikke. Hvis han er relativt nær deg i alder så tror jeg mye heller at dette har med stress og prestasjonsangst å gjøre. Mitt råd er å "av-mystifisere" det hele for ham, og det oppnåes antakeligvis best gjennom å ha sex ofte og rett og slett forsøke å få ham til å slappe av i situasjoner som er seksuelt ladet. For all del ikke snakk problemet i hjel og forsøk å ikke vise skuffelsen din. Gjør barrieren for suksess så lav som mulig så skal du se at det kommer seg (ikke så) fort dette her :-) Lykke til! 8
fjærestein Skrevet 16. februar 2012 #4 Skrevet 16. februar 2012 Høres ut som en taper Så folk med problemer er tapere ? Godt å vite. 4
pressplay Skrevet 16. februar 2012 #5 Skrevet 16. februar 2012 Hvorfor ikke bare fortsette? Kommer han så raskt har du ikke en gang begynt. Bare kjør på. Staken spretter opp igjen den. 3
sullå Skrevet 16. februar 2012 #6 Skrevet 16. februar 2012 Gutter/menn flest kommer vel ganske kjapt i starten. Det viktigste er at dere fortsetter å ha sex! Etter han har kommet kan han fokusere på deg - og du kan lære ham opp til å gjøre akkurat som du vil Som noen over meg sier, han er klar igjen etter en kort stund, så da er det bare å prøve igjen. Når han nylig har kommet, tar det litt lenger tid neste gang. Og så videre. Dere liker hverandre, og dere bør bare gjøre det beste ut av situasjonen. Det er i alle fall mitt råd. Lykke til! 4
Gjest Levitate Skrevet 16. februar 2012 #7 Skrevet 16. februar 2012 Høres ut som en taper For meg høres det ut som det er du som er taperen her. 4
Gjest Lille-pus Skrevet 16. februar 2012 #8 Skrevet 16. februar 2012 Tråden ryddet for avsporing og spekulasjoner. Spørsmål vedrørende moderering kan tas på PM eller i egen tråd på Ris&Ros. Lille-pus, mod.
Erotisk Flukt Skrevet 16. februar 2012 #9 Skrevet 16. februar 2012 Her må det begynnes helt i det små, og han må for all del begynne å lære opp PC-muskelen sin. Den han kniper når han skal kutte strålen når ha pisser. Stegvis tilnærming. Hvor lang tid tar det før han er ladet opp igjen da? -Domino
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2012 #10 Skrevet 16. februar 2012 Nei det går jo for han slik at han får sædutløsning, derfor så blir det jo ikke noe penetrering den kvelden. Kommer like fort om vi venter 1 time ...
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2012 #11 Skrevet 16. februar 2012 Han kan jo alltids onanere et par ganger før dere begynner? 1
Lutetium 71 Skrevet 17. februar 2012 #12 Skrevet 17. februar 2012 Sett han på en diett bestående av hard onanering. Den siste omgangen bør være ett par timer før pulings.
Halldis Skrevet 17. februar 2012 #13 Skrevet 17. februar 2012 Nei det går jo for han slik at han får sædutløsning, derfor så blir det jo ikke noe penetrering den kvelden. Kommer like fort om vi venter 1 time ... Det kan jo komme flere ganger for han på en kveld?? Bare kjør på litt etter han har kommet så holder nok lengre
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå