Gjest loler Skrevet 16. februar 2012 #1 Skrevet 16. februar 2012 Jeg vurderer og har vurdert en stund at jeg skal ta en sånn piering..Tongue web piercing Men så har jeg bare noen spørsmål Synes den godt. Synes den godt om man snakker eller noe? Gjør den at jeg begynner å lespe eller sliter med å snakke? Er det lett å få infeksjoner? Hemmer den tunga på noe vis? Ødelegger den tenna? etc. på forhånd; takk
I-AM-Nicole Skrevet 16. februar 2012 #2 Skrevet 16. februar 2012 Den kan slite mye på strenga under tunga der ja... Veldig uhygienisk... Ikke pent heller etter min smak.. vanlig piercing i tunga er fett da =)
Gjest loler Skrevet 16. februar 2012 #3 Skrevet 16. februar 2012 Den kan slite mye på strenga under tunga der ja... Veldig uhygienisk... Ikke pent heller etter min smak.. vanlig piercing i tunga er fett da =) Ja, men så spurte jeg ikke etter andres sin mening om det var pent eller ikke Men jeg liker den bedre enn vanlig i tunga. og den er uansett minst like uhygienisk som den vanlige
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå