Gjest Ano nym Skrevet 16. februar 2012 #1 Skrevet 16. februar 2012 Tok keisersnitt for snart to år siden. Og etterpå har jeg hatt litt ømhet i begge ender av arret. Det kommer og går, kan være lange tider uten at jeg kjenner noe som helst. Starter gjerne etter fysisk aktivitet. Noen andre som har lignende erfaringer og som vet hva det kan komme av?
Gjest Helga Skrevet 16. februar 2012 #2 Skrevet 16. februar 2012 Slik er mitt også. To år siden, og spesielt hvis jeg er syk, har trent eller har feber så verker det liksom på den ene siden av arret. Er fortsatt følelsesløs i huden på halve magen. Men legen sa det var normalt pga at de har kuttet av så mye nerver.
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2012 #3 Skrevet 16. februar 2012 Nå er det 5 år siden jeg tok KS og der er fortsatt litt ekkelt å ta på huden rundt. Den er mer øm og sår samtidig som det er følelsesløst, rart. Det tok lang tid før det sluttet å gjøre vondt i kantene, det sved/brant i kantene i noen år.
Gjest Marmot Skrevet 16. februar 2012 #4 Skrevet 16. februar 2012 Jeg har det også sånn, keisersnitt for snart 15 mnd. siden.
StellinaX Skrevet 16. februar 2012 #5 Skrevet 16. februar 2012 4 år siden jeg hadde ks og det kjennes helt fint nå, men husker det var litt ubehagelig å gå med f.eks bukser som strammet over arret i lang tid etterpå, sikkert et par år. Tror det er helt normalt det du opplever.
Gjest Ano nym Skrevet 16. februar 2012 #6 Skrevet 16. februar 2012 Har dere vært hos legen pga. disse symptomene eller er det ingen vits i det? Lurer på hva det kommer av? Arr som blir strukket på?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå