Meg88 Skrevet 19. februar 2012 #21 Skrevet 19. februar 2012 Men nå må jeg si natta her, hehe. Har tatt enn innsovningstablett, og merket på forrige innlegg at den nå er begynt å virke. tok meg nemlig så lang tid å skrive det korte der. hehe. God natt alle sammen, og håper TS finner en koseklut som er passende for de Lykke til Innsivingstablett... det hørtes ut som noe jeg kunne trengt!! Hva slags tablett er det og hvor får man kjøpt? c",) Når det gjelder koseklut, bruker gutten min er utvasket gammel pysj... ligger oig koser med ene foten før han sovner. Hva barnet liker er forskjellig fra baby til baby antar jeg. Jeg fikk en koseklut i barselgave, men den falt ikke i smak Her er det kun denne gamle slitte pysjen som gjelder! :-P
Klematis Skrevet 19. februar 2012 #22 Skrevet 19. februar 2012 Her brukte vi gasbleier (altså de store, rektangulære gasklutene) fra SparKjøp. De ble brukt til å tørke opp melk som spruta/rant på avveie under amming og som koseklut etterpå. Lukta litt melk, noe som roet Vesla veldig. Men byttet klut en eller to ganger daglig. Da hun ble større (rundt 5-6 mnd?) fikk hun en kosekanin i velour som raskt ble en favoritt. Jeg kjøpte inn flere liknende, men ikke like, slik at hun ikke skulle bli helt avhengig av denne ene. Originalen er fremdeles favoritten (hun er nå 2 år), men det går helt greit med en av de andre også. Det viktigste er at det er en god vaskelapp på den! Får kaninene (og smokken) KUN når hun skal sove, har vært veldig streng på det helt fra starten. Så hun sier nei til smokk og kos om hun ikke vil sove. Ser for meg at det skal bli enklere å slutte med på denne måten.
Gjest Trøffel Skrevet 19. februar 2012 #23 Skrevet 19. februar 2012 Vesla her har 2 stk kosekluter fra Tinka Hun var ikke stor nok for koseklut før hun var 9 mnd hun da; før dette la hun dem bare over ansiktet og fikk full panikk og skrek seg lysvåken - uansett om det var en liten gasklut eller dyna hun fikk dratt over ansiktet (så her bruker vi sovepose) Jeg skulle gjerne hatt enda flere slike kosekluter til henne; marerittet er jo at ungen knytter seg enormt til èn ting som plutselig blir borte/ødelagt/mistet..
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2012 #24 Skrevet 19. februar 2012 Fra han var 3 mnder gammal så har princelionheart silkie,vært den eneste kosekluten han har tatt. Hver kveld når jeg kommer inn så er ansiktet dekket av kosekluten,men har aldri vært noe problem det.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå