Gjest denten Skrevet 16. februar 2012 #1 Skrevet 16. februar 2012 Hei! Jeg skal skrive en featurereportasje på skolen og vi har valgfritt tema! Er det noen her som har noen temaer til hva det kan gå an å skrive om? Jeg er helt tom for ideer! :O
Gjest Badabing Skrevet 16. februar 2012 #2 Skrevet 16. februar 2012 Det må jo være en glimrende anledning til å lære mer om et bestemt tema eller bruke arenaer du allerede er kjent. Du står jo veldig fritt ved featurejournalistikk. Hva interesserer du deg for? Innen politikk? Noe du er misfornøyd/fornøyd med? Kunst/kultur/idrett? Opptatt av det på noe vis? Har du noen hobbier?
Gjest denten Skrevet 17. februar 2012 #3 Skrevet 17. februar 2012 Det må jo være en glimrende anledning til å lære mer om et bestemt tema eller bruke arenaer du allerede er kjent. Du står jo veldig fritt ved featurejournalistikk. Hva interesserer du deg for? Innen politikk? Noe du er misfornøyd/fornøyd med? Kunst/kultur/idrett? Opptatt av det på noe vis? Har du noen hobbier? Takk for svar! Hmm, jeg aner ikke! Eier ikke fantasi om dagen, og vi har ikke akkurat de beste lærerne i det faget. Men jeg lurte på om jeg skulle skrive om en jente som har mistet håret sitt, å leve uten hår. Eller så tenkte jeg å observere en gudstjeneste eller noe på et bedehus på Vestlandet. Se hvordan det fungerer, hvem er der osv. Men aner ikke hvordan jeg skal vinkle! Synes feature er veldig vanskelig :/ Er mer interessert innenfor kultur og underholdning.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå