marielle171 Skrevet 19. februar 2012 #21 Skrevet 19. februar 2012 jeg har hatt mange forskjellige kofferter i 3 år, fra forskjellige merker men jeg har merket at det er veldig viktig å kjøpe bra kvalitet hvis man reiser ofte. Kofferter kan bli fort ødelagt og mitt problem med koffertene mine har vært at enten så ble hjulene ødelagt, dekselet ble misformet (ganske myk plast) og passet ikke godt i den nederste delen av kofferter så det var vanskelig å få kofferten igjen, dekselet ble ødelagt på flyet, og nå har jeg en koffert som har mange andre problemer. Så nå har jeg bestemt meg for å kjøpe en Samsonite. Vil heller betale mye enn å måte kjøpe nye kofferter hele tida. Har brukt flere tusen lapper på kofferter de siste årene, så ja, en samsonite blir det:)
MissStiles Skrevet 20. februar 2012 Forfatter #22 Skrevet 20. februar 2012 Takk for alle tipsene! Selv har jeg en Travel koffert. Veldig fornøyd med den. Det blir enten en sånn koffert til han eller Samsonite. Skal kikke litt på kofferter til helga.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå