AnonymBruker Skrevet 16. februar 2012 #1 Skrevet 16. februar 2012 Min samboers bror og kone har hatt problemer med å få barn. Jeg fant nylig ut at det er på grunn av han de har problemer:-/ Min samboer har to andre brødre som har fått to og tre barn hver. Er dette "arvelig" eller er det stor sjanse for at min samboer også kan ha dette problemet? Kanskje et dumt spørsmål, men er så redd for at vi ikke skal kunne få barn. Burde vi gå å sjekke det?
andy capp Skrevet 16. februar 2012 #2 Skrevet 16. februar 2012 Det avhenger jo veldig av hvorfor de har problemer. Det kan jo skyldes en skade hos din samboers bror, og den er jo ikke arvelig... Infertilitet er vel kanskje den mest arvelige av alle tilstander, om du ikke er i stand til å få barn vil ikke dine barn være det heller
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2012 #3 Skrevet 16. februar 2012 Infertilitet er vel kanskje den mest arvelige av alle tilstander, om du ikke er i stand til å få barn vil ikke dine barn være det heller Kilde???
Gjest Gjest Skrevet 16. februar 2012 #4 Skrevet 16. februar 2012 Kilde??? Logisk vits Er en ikke i stand til å få barn, vil ens barn aldri bli født. Noen som ikke eksisterer vil heller ikke kunne få barn
pressplay Skrevet 16. februar 2012 #5 Skrevet 16. februar 2012 Kilde??? Når far har fått 4 barn og 2 av 3 brødre har fått barn så er det vel trygt å si at familien er rimelig fertil
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå