Gå til innhold

Å miste tenningen. Mann og kvinne-adferd

Fremhevede innlegg

Skrevet

Inspirert av en annen debatt har inne. Men mange par opplever å miste tenningen på hverandre. Typisk adferd for kvinner er å ha dårlig samvittighet, grave seg ned å bare håpe at det skal endre seg, mens sexlivet ligger dødt. Typisk adferd for menn er rett og slett å fantasere om andre, venninner eller andre lekre damer. Slik opprettholder han sexlivet deres. Hva er det beste av disse to alternativene egentlig?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Inspirert av en annen debatt har inne. Men mange par opplever å miste tenningen på hverandre. Typisk adferd for kvinner er å ha dårlig samvittighet, grave seg ned å bare håpe at det skal endre seg, mens sexlivet ligger dødt. Typisk adferd for menn er rett og slett å fantasere om andre, venninner eller andre lekre damer. Slik opprettholder han sexlivet deres. Hva er det beste av disse to alternativene egentlig?

Å være åpne og akseptere tingenes tilstand. Etter en stund i et forhold får man en mer vennskaps- og familieliknende relasjon, og det er jo ikke så rart at man mister litt seksuell tenning da. Når sexen i tillegg foregår i de samme omgivelsene, til omtrent samme tid hver gang blir det etterhvert litt kjedelig. Å ikke gi hverandre skyldfølelse for å faktisk tenne på andre mennesker i andre situasjoner er viktig. Det er tross alt ikke tanken, men handlingen som teller. Drømmen må jo være en kjæreste som faktisk tåler å høre den detaljerte fantasien om en annen person, og som er med på leken i iver etter å gi deg seksuell nytelse.

Jeg tillater kjæresten min å fantasere om andre damer, og jeg liker å se ham nyte sex ekstra mye selv om det er fordi han fantaserer om andre. Heldigvis trenger han ikke føle noen skyld eller skam, og jeg trenger ikke være sur eller såret. Jeg tåler fint at han fantaserer om hvemsomhelst av våre omgangsvenner, kolleger eller andre uten å føle meg truet av dem. Jeg blir også kåtere når han nyter det mer, og vice versa. Selv blir jeg ikke spesielt tent av ham alene lengre, men må også se eller tenke på andre for å bli skikkelig kåt. Det er ekstra pirrende å fantasere om andre menn mens han knuller meg, og jeg oppnår ikke denne ekstra piffen om jeg ikke får lov til det. Både jeg og kjæresten ser mer enn bra nok ut, både i ansikt og kropp, så jeg skjønner ikke helt hvorfor, det har bare blitt slik.

Vi elsker virkelig hverandre, og såvidt meg bekjent har ingen av oss reell lyst til å faktisk gjennomføre sex med andre. ..men tanken er pirrende :rodmer:

Skrevet

Jeg er en kvinne som har hatt maange partnere.For meg er det faktisk slik nå, at jeg fantaserer mindre og mindre om andre, og mer og mer om min partner. For virkeligheten overgår enhver fantasi. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...