Gjest Nuppdupp Skrevet 16. februar 2012 #21 Skrevet 16. februar 2012 Gutter går etter utseende, jenter går etter personlighet! stemmer ikke alltid
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2012 #22 Skrevet 16. februar 2012 ifølge menn på kvinneguiden, må du sjarmere henne i senk. og det betyr ingenting hvordan du ser ut :gjeiper: Alle menn tror at bare de er fulle nok kan de sjarmere hvilke damer som helst i senk 1
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2012 #23 Skrevet 16. februar 2012 Du sier det som om det er en dårlig løsning? Det er en helt glimrende løsning skal jeg si deg! Særlig nå som det er mulig å få barn ved hjelp av storken. Det er en glimrende løsning hvis man elsker å være aleine om alt og aldri føler seg ensom. Jeg litt gammeldags av meg å vil få barn på den orginale måten, evt leite etter en i kålåkeren.
Gjest Nuppdupp Skrevet 16. februar 2012 #24 Skrevet 16. februar 2012 Alle menn tror at bare de er fulle nok kan de sjarmere hvilke damer som helst i senk hahahaha
UnderCover Skrevet 16. februar 2012 #25 Skrevet 16. februar 2012 Jeg har 4 krav. -humor, jeg elsker å le -snill -stabil økonomi -ingen barn fra før Utseende spiller selvsagt en rolle, er tross alt derfor man kommer i kontakt med noen (med mindre man er anonym på internett o.l) 2
Gjest "gjest" Skrevet 16. februar 2012 #26 Skrevet 16. februar 2012 Du sier det som om det er en dårlig løsning? Det er en helt glimrende løsning skal jeg si deg! Særlig nå som det er mulig å få barn ved hjelp av storken. Nemlig.
Xaphan Skrevet 16. februar 2012 #27 Skrevet 16. februar 2012 Så lenge den rette kjemien er der og han ikke behandler meg dårlig så spiller resten egentlig liten rolle for meg. Når det er sagt er jo sjansen mye større for å få god kjemi med en du har felles interesser med og er fysisk tiltrukket av. 1
Decoy Skrevet 16. februar 2012 Forfatter #28 Skrevet 16. februar 2012 Er du ærlig nå? "Et par" kilo for mye er ikke synlig engang. I følge diverse bmi kalkulatorer, er jeg 5 kilo overvektig. Men jeg har en mage som er litt større enn den burde vert, og jeg har for meg at det ikke er en god ting
UnderCover Skrevet 16. februar 2012 #29 Skrevet 16. februar 2012 I følge diverse bmi kalkulatorer, er jeg 5 kilo overvektig. Men jeg har en mage som er litt større enn den burde vert, og jeg har for meg at det ikke er en god ting 5 kg for mye har ingenting å si for meg hvertfall. Snakker man 15kg er det litt annerledes. Men jeg foretrekker menn man kan "ta i", enn tynne streker. Og så lenge man er frisk er det ikke vekten jeg setter fingeren på.
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2012 #30 Skrevet 16. februar 2012 Er det noen som kan forklare meg hva en ung kvinne er på utkikk hos en mann? Jeg anser meg selv som en rolig og omtenksom kar men med et par kilo for mye. Jeg har aldri hatt noe problem med å finne venniner, for jeg er den de alltid kommer til for å snakke med. Men hva kan en gjennomsnittlig kar gjøre for å få dere damer interesserte? Er det bad boys som lokker? Handymenn kanskje? Hadde vert flott å få et svar på dette, så vi vanlige, normale kan få en pekepinn på hva vi gjør feil:) Så langt høres du helt fin ut, men det er jo ikke mye du har sagt. Jeg ønsker en mann osm er snill, omtenksom, generøs (ikke bare økonomisk selvfølgelig, penger har jeg selv), rolig, gjerne ikke hypersosial, tålmodig og ærlig.
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2012 #31 Skrevet 16. februar 2012 I følge diverse bmi kalkulatorer, er jeg 5 kilo overvektig. Men jeg har en mage som er litt større enn den burde vert, og jeg har for meg at det ikke er en god ting (AB 30 her igjen) Det gjør ingen verdens ting for min del. -xy 1
PanLi Skrevet 16. februar 2012 #32 Skrevet 16. februar 2012 Krav gjelder ikke alltid lenger når magefølelsen sier sitt Fornuft og følelser osv... 1
123sport Skrevet 16. februar 2012 #33 Skrevet 16. februar 2012 bra personlighet - morsom, omsorgsfull, bryr seg om jenten ikke for opptatt av kosthold og sånn - gutter skal jo være glad i all slags mat ikke for mye muskler, men heller ikke for lite. En som liker å bli med på aktiviteter, og ikke bare sitte inne i stuen og se på fotball
Gjest -J- Skrevet 16. februar 2012 #35 Skrevet 16. februar 2012 (endret) Men hva kan en gjennomsnittlig kar gjøre for å få dere damer interesserte? Hvorfor vil du være gjennomsnittlig? En god start er å begynne å trene og komme deg i en akseptabel fysisk form. Ikke for damene sin skyld, men for din egen del. Ellers kan du bare glemme alle disse listene jentene legger ut her, fordi det er ikke så veldig relevant og inneholder ingen praktiske råd (utenom trening og et sunt kosthold) som kan hjelpe deg. Grunnen til det er at det mange jenter skriver i listene sine er ting de ser etter i en partner de ønsker å gå inn i et forhold med, men før de kommer så langt må de først bli tiltrekt av mannen. Det er her mange menn feiler. Når en mann og en kvinne blir virkelig tiltrekt av hverandre (noe som er vanskelig å kontrollere) og forelskelsen tar over for fornuften, så vil ofte disse kriteriene bli mindre viktige enn da var når de drømte seg vekk på KG og skrev om hva de ser etter i drømmemannen. Slik er vi menn også, før noen damer prøver å kastrere meg her for mine påstander. Jeg har egentlig skrevet mye om dette her før og kan se om jeg finner en eldre post jeg har skrevet istedenfor å repetere meg selv og kjede KG med mine resonneringer, men hovedproblemet ditt er at du er en snill gutt uten noen som helst seksuell edge. Du er ikke en seksuell trussel. Tør du å gi en dame et blikk som sier at du har lyst å kle av henne og kysse henne over hele kroppen (til å begynne med)? Eller smiler du forståelsesfullt med flakkende blikk og ser ned i bakken? Endret 16. februar 2012 av -J- 2
Gjest MissPennyfeather Skrevet 17. februar 2012 #37 Skrevet 17. februar 2012 (endret) Personlig har jeg to krav, men så tror jeg nok ikke jeg er på utkikk etter en gjennomsnittlig mann heller. Egentlig er jeg ikke på utkikk i det hele tatt, men skulle jeg hatt en mann skulle vi hatt lignende interesser og han skal kunne svare korrekt på denne setningen: After all this time? (Hadde forøvrig vært ett pluss hvis han tok referansen i brukernavnet mitt også, men man kan ikke få alt her i verden). Forøvrig er det ikke ett krav som sådan, men en nødvendighet at han er i stand til å takle meg. Det er litt av grunnen til at jeg liker å være singel. Endret 17. februar 2012 av MissPennyfeather
Ramona Skrevet 17. februar 2012 #39 Skrevet 17. februar 2012 jeg støtter forslaget om å begynne å trene, og spise litt sunnere. Ikke for å bli en muskelbunt, men for å bli sunnere, som igjen gjør at du utstråler friskhet og sprekhet. Det vil også gjøre at du vil føle deg bedre, og dermed fremstå som mer positiv og selvsikker. Ellers tenker jeg at du bør begynne å være litt mer flørtete, tørre å tulle med jentene, og for guds skyld IKKE vær klengete og vis altfor mye interesse på en gang! ellers har jeg ingen konkrete krav, fordi det er vanskelig å bestemme på forhånd hva man vil trekkes av i fremtiden. i 8. klasse likte jeg de samme "slemme" guttene som alle andre , da jeg var 18 be jeg sammen med en maskulin, men snill og kul gutt. Desverre var han mer interessert i å feste med kameratene sine enn å tilbringe tid med meg (var aldri sammen i helgene). Så ble jeg singel, og møtte ulike typer gutter som jeg likte litt, men ikke ble forelsket i. Nå er jeg 29 og aner fortsatt ikke hva slags mann jeg vil ha. Så det er vanskelig å svare på spm ditt, desverre. tror trikset er å fremstå som mer tiltrekkende i oppførsel når du møter jenter, enn å tenke at du må være handyan, ha masse penger osv. det er i hvertfall min teori
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå