Decoy Skrevet 15. februar 2012 #1 Skrevet 15. februar 2012 Er det noen som kan forklare meg hva en ung kvinne er på utkikk hos en mann? Jeg anser meg selv som en rolig og omtenksom kar men med et par kilo for mye. Jeg har aldri hatt noe problem med å finne venniner, for jeg er den de alltid kommer til for å snakke med. Men hva kan en gjennomsnittlig kar gjøre for å få dere damer interesserte? Er det bad boys som lokker? Handymenn kanskje? Hadde vert flott å få et svar på dette, så vi vanlige, normale kan få en pekepinn på hva vi gjør feil:)
Envy Skrevet 15. februar 2012 #2 Skrevet 15. februar 2012 Jeg kan bare svare på hva jeg ser etter: - Betydelig høyere enn meg - Skikkelig muskelgutt - Bevisst på trening og kosthold - Engasjert på jobb - Gode sosial antenner - Snill og ærlig - Han må være glad i å kose og puse, helst hele kvelden - IKKE sjalu og eiersyk Og sånn ellers må jo kjemien passe da, og jeg liker å føle meg som en prinsesse
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2012 #4 Skrevet 15. februar 2012 Jeg tror du har alt du trenger, altså evne til å snakke med folk. Bare gå inn for å få en kjæreste og vis at du er interessert når du snakker med dem, så du ikke faller i vennefella.
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2012 #5 Skrevet 16. februar 2012 Er det noen som kan forklare meg hva en ung kvinne er på utkikk hos en mann? Jeg anser meg selv som en rolig og omtenksom kar men med et par kilo for mye. Jeg har aldri hatt noe problem med å finne venniner, for jeg er den de alltid kommer til for å snakke med. Men hva kan en gjennomsnittlig kar gjøre for å få dere damer interesserte? Er det bad boys som lokker? Handymenn kanskje? Hadde vert flott å få et svar på dette, så vi vanlige, normale kan få en pekepinn på hva vi gjør feil:) Hvis du er "vanlig", dvs gjennomsnittlig, ville jeg justert forventningene og rettet meg mot damer på samme nivå. Vi er mange singel damer som aldri blir "valgt" fordi vi ikke er pene nok. Dersom du åpner blikket og ser forbi de aller peneste, så kanskje du finner noen:) Bad boys og handymenn lokker ikke. 6
Jolene Skrevet 16. februar 2012 #6 Skrevet 16. februar 2012 Hva jeg ser etter i en mann: - Fokus på sunt kosthold - Ha en fremtidsplan - Elske å trene - Handyman - Ha egen stil og ikke se ut som alle andre. Dvs. at han ikke kler seg likt som alle andre - Være glad i musikk - Like motorsport - Glad i å bruke kroppen - Morsom og ærlig - Ikke sjalu eller kontrollerende - Glad i sex og være åpen for nye ting seksuelt - God til å kommunisere.
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2012 #7 Skrevet 16. februar 2012 Flere jenter som er i tidlige 20-årene her ser jeg. Når de er i begynnelsen av 20-årene eller før så skriver de mer enn gjerne to A4-ark med en masse krav om hvordan den perfekte mann skal være. Når de bikker over de 30 så holder det med en enkel setning: "han skal være snill og grei". Jenter er så enkle... 3
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2012 #8 Skrevet 16. februar 2012 Jeg kan bare svare på hva jeg ser etter: - Betydelig høyere enn meg - Skikkelig muskelgutt - Bevisst på trening og kosthold - Engasjert på jobb - Gode sosial antenner - Snill og ærlig - Han må være glad i å kose og puse, helst hele kvelden - IKKE sjalu og eiersyk Og sånn ellers må jo kjemien passe da, og jeg liker å føle meg som en prinsesse Hvorfor dere kvinner ramser opp en sånn lang liste med krav skjønner jeg ikke, for det er ikke sånne damer vi er ute etter uansett....Spesielt den siste der vil de fleste sky pesten. 5
Envy Skrevet 16. februar 2012 #9 Skrevet 16. februar 2012 Hvorfor dere kvinner ramser opp en sånn lang liste med krav skjønner jeg ikke, for det er ikke sånne damer vi er ute etter uansett....Spesielt den siste der vil de fleste sky pesten. Han spurte hva vi ser etter, og jeg sa ifra at jeg bare kunne svare for meg selv, og svarte deretter. At du ikke oppfyller kravene på lista er strengt tatt ikke mitt problem. ..og når man nettopp er kommet ut av et forhold hvor man er blitt behandlet som luft de siste to årene, er det lov til å ønske seg litt prinsessbehandling 1
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2012 #10 Skrevet 16. februar 2012 Hvorfor dere kvinner ramser opp en sånn lang liste med krav skjønner jeg ikke, for det er ikke sånne damer vi er ute etter uansett....Spesielt den siste der vil de fleste sky pesten. Gutter går etter utseende, jenter går etter personlighet!
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2012 #11 Skrevet 16. februar 2012 Viktig å ha litt selvtillitt og ikke være stakkarslig/"synd på meg selv". Jeg liker at det er litt tak i menn, at de har litt ambisjoner, planer for framtiden, interesser osv. Bli litt mer aktiv, kom i bedre form, gå ut og møt damene (ikke på nettet), øv deg på å flørte og snakke med damer:) Og ja, enig i det at du ikke bare må gå etter de peneste.. Gi komplimenter, vis at du er interessert i noe mer enn vennskap. Lykke til! 1
Gjest Eurodice Skrevet 16. februar 2012 #12 Skrevet 16. februar 2012 Er det noen som kan forklare meg hva en ung kvinne er på utkikk hos en mann? Jeg anser meg selv som en rolig og omtenksom kar men med et par kilo for mye. Jeg har aldri hatt noe problem med å finne venniner, for jeg er den de alltid kommer til for å snakke med. Men hva kan en gjennomsnittlig kar gjøre for å få dere damer interesserte? Er det bad boys som lokker? Handymenn kanskje? Hadde vert flott å få et svar på dette, så vi vanlige, normale kan få en pekepinn på hva vi gjør feil:) Er du ærlig nå? "Et par" kilo for mye er ikke synlig engang. 3
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2012 #13 Skrevet 16. februar 2012 Gutter går etter utseende, jenter går etter personlighet! Tøv, jenter går etter utseende, de også. Men de har i tillegg krav til en personlighet og andre statusting, som gutter ikke har. 1
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2012 #14 Skrevet 16. februar 2012 Han spurte hva vi ser etter, og jeg sa ifra at jeg bare kunne svare for meg selv, og svarte deretter. At du ikke oppfyller kravene på lista er strengt tatt ikke mitt problem. ..og når man nettopp er kommet ut av et forhold hvor man er blitt behandlet som luft de siste to årene, er det lov til å ønske seg litt prinsessbehandling Ja, det er greit, men da må du behandle han som en prins også.
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2012 #15 Skrevet 16. februar 2012 Viktig å ha litt selvtillitt og ikke være stakkarslig/"synd på meg selv". Jeg liker at det er litt tak i menn, at de har litt ambisjoner, planer for framtiden, interesser osv. Bli litt mer aktiv, kom i bedre form, gå ut og møt damene (ikke på nettet), øv deg på å flørte og snakke med damer:) Og ja, enig i det at du ikke bare må gå etter de peneste.. Gi komplimenter, vis at du er interessert i noe mer enn vennskap. Lykke til! Nei, det er bare kvinner som har lov å stille krav til en partner...
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2012 #16 Skrevet 16. februar 2012 ..og når man nettopp er kommet ut av et forhold hvor man er blitt behandlet som luft de siste to årene, er det lov til å ønske seg litt prinsessbehandling Helt klart! Hvorfor nøye seg med mindre?
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2012 #17 Skrevet 16. februar 2012 Nei, det er bare kvinner som har lov å stille krav til en partner... Bitter much?
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2012 #18 Skrevet 16. februar 2012 Alle kan vel ikke bare kreve og kreve? Er man stygg og usjarmerende får man greie seg med en dittp partner, evt være singel. Dette gjelder kvinner så vel som menn. Dette er det ikke alle som forstår tydeligvis. Det er også viktig å påpeke at livet faktisk ikke er som en chickflick eller kioskroman.
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2012 #19 Skrevet 16. februar 2012 Alle kan vel ikke bare kreve og kreve? Er man stygg og usjarmerende får man greie seg med en dittp partner, evt være singel. Dette gjelder kvinner så vel som menn. Dette er det ikke alle som forstår tydeligvis. Det er også viktig å påpeke at livet faktisk ikke er som en chickflick eller kioskroman. Du sier det som om det er en dårlig løsning? Det er en helt glimrende løsning skal jeg si deg! Særlig nå som det er mulig å få barn ved hjelp av storken. 1
Gjest Nuppdupp Skrevet 16. februar 2012 #20 Skrevet 16. februar 2012 Er det noen som kan forklare meg hva en ung kvinne er på utkikk hos en mann? Jeg anser meg selv som en rolig og omtenksom kar men med et par kilo for mye. Jeg har aldri hatt noe problem med å finne venniner, for jeg er den de alltid kommer til for å snakke med. Men hva kan en gjennomsnittlig kar gjøre for å få dere damer interesserte? Er det bad boys som lokker? Handymenn kanskje? Hadde vert flott å få et svar på dette, så vi vanlige, normale kan få en pekepinn på hva vi gjør feil:) ifølge menn på kvinneguiden, må du sjarmere henne i senk. og det betyr ingenting hvordan du ser ut :gjeiper:
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå