Gjest Tidssone Skrevet 17. februar 2012 #21 Skrevet 17. februar 2012 Faen, er jeg kvinne? :o *trøsteklem*
Gjest Maria_Marihøne Skrevet 17. februar 2012 #22 Skrevet 17. februar 2012 Faen, er jeg kvinne? :o Så lenge penisen din er over 15cm, your good :gjeiper:
Gjest Bandit Skrevet 17. februar 2012 #23 Skrevet 17. februar 2012 Så lenge penisen din er over 15cm, your good :gjeiper: Ouch....
Gjest imli Skrevet 17. februar 2012 #24 Skrevet 17. februar 2012 Eg har vore saman med menn som er like høge som eg, utan problemer. Når ein er høg, må ein nesten rekne med det. For meg betyr det ingenting, og sjølv om folk er forskjellige, tykkjer eg ein bør jobbe litt med eg sjølv viss ein revurderar eit elles fint forhold pga høgden til partnaren....
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2012 #26 Skrevet 17. februar 2012 Mannen skal være høyere enn meg, også såpass at jeg kan gå med høye heler! Jeg har vært med en som er like høy og det ble bare helfeil. Jess, jeg er overfladisk fordi jeg liker å føle meg som jenta. Skal være feminin jeg uten å ruve over mannen!
Gjest Maria_Marihøne Skrevet 17. februar 2012 #27 Skrevet 17. februar 2012 Hvorfor er man lite feminin når man er høy?
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2012 #28 Skrevet 17. februar 2012 Hvorfor er man lite feminin når man er høy? Det samme lurer jeg på. Men det er kanskje lett for meg å si, som er 1.62 og alltid har vært lavest. Men samtidig tenker jeg at så lenge mannen er trygg på seg selv og ikke føler seg mindre "maskulin", så koker det ned til kun ens egen innbilling at man "er mindre feminin"? Aldri i livet om jeg ville vært sammen med noen som følte seg "mindre maskulin" på grunn av min høyde altså. Men igjen, det er kanskje lett å si da jeg aldri har opplevd det. Jeg tenker at høye kvinner kan være veldig feminine, det handler om andre ytre trekk enn høyde. (Hvis vi nå først skal være overfladiske). Og det handler om holdning og egen innstilling og trygghet, akkurat som hos en mann. Så..
Gjest Bandit Skrevet 17. februar 2012 #29 Skrevet 17. februar 2012 Hvorfor er man lite feminin når man er høy? Antagelig av samme grunn som at enkelte mener det er lite maskulint å være lav...
Gjest Katten. Skrevet 17. februar 2012 #30 Skrevet 17. februar 2012 Så lenge penisen din er over 15cm, your good :gjeiper: Går det bra når den er under 7cm òg?
Gjest Maria_Marihøne Skrevet 17. februar 2012 #31 Skrevet 17. februar 2012 Går det bra når den er under 7cm òg?
Gjest Badabing Skrevet 17. februar 2012 #32 Skrevet 17. februar 2012 Jeg tror dette er en greie man ser på viktig som man er veldig ung, men at man bryr seg mindre om dette etter hvert som man blir tryggere på seg selv. Jeg er 1,75, atletisk bygget og går gjerne med høye hæler. Datet en på min egen høyde da jeg var 20, men følte meg alltid så svær ved siden av ham som ikke akkurat var spinkel, men som ei heller var særlig bredbygd. Den gangen hadde jeg også litt komplekser for min egen høyde, ønsket heller å være liten og nett. Nå, ti år senere, kunne jeg ikke brydd meg mindre. Selv om jeg nok ville droppet de høye hælene hvis jeg var sammen med en på samme høyde.
Gjest Maria_Marihøne Skrevet 17. februar 2012 #33 Skrevet 17. februar 2012 Antagelig av samme grunn som at enkelte mener det er lite maskulint å være lav... Sikkert. Men for meg ligger ikke femininitet eller maskulinitet i høyden, men heller i f.eks hvordan man ter seg og kler seg og utstråling.
Gjest Bandit Skrevet 17. februar 2012 #34 Skrevet 17. februar 2012 Sikkert. Men for meg ligger ikke femininitet eller maskulinitet i høyden, men heller i f.eks hvordan man ter seg og kler seg og utstråling. For meg har det med hvordan man ter seg å gjøre ja, ikke høyde, puppestørrelse og penisstørrelse. Men mange har tydeligvis andre definisjoner.
Gjest Maria_Marihøne Skrevet 17. februar 2012 #35 Skrevet 17. februar 2012 For meg har det med hvordan man ter seg å gjøre ja, ikke høyde, puppestørrelse og penisstørrelse. Men mange har tydeligvis andre definisjoner. Ikke alle som kan være så klok som oss vettu
Gjest Bandit Skrevet 17. februar 2012 #36 Skrevet 17. februar 2012 Ikke alle som kan være så klok som oss vettu DET er jeg enig i.
Gjest Chloè Skrevet 17. februar 2012 #37 Skrevet 17. februar 2012 Jeg kan godt ha som er like høy som meg (er 170) men vil heller ha en som er over 180. Er han 170 og spinkel, og jeg føler meg som en elefant ved siden av han (nei er ikke feit) så er det ikke håp. Finns ingenting bedre enn en høy og sterk mann!
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2012 #38 Skrevet 17. februar 2012 Jeg har hatt kjærester op nøyaktig min egen høyde, og et godt hakk høyere, og selv om det er noe helt eget å holdes tett inntil brystkassa av store, sterke mannehender, så er det jaggu ganske fint å kysse uten å måtte bøye nakken så innmari også! Trodde vel før at grensen gikk ved min egen høyde, men nå er jeg veldig betatt av noen som er fem-ti cm lavere enn meg.. Med andre ord: tror ikke denne høyden er så viktig for meg, jeg.
Gjest MorAase Skrevet 19. februar 2012 #40 Skrevet 19. februar 2012 Jeg tror dette er en greie man ser på viktig som man er veldig ung, men at man bryr seg mindre om dette etter hvert som man blir tryggere på seg selv. Jeg er 1,75, atletisk bygget og går gjerne med høye hæler. Datet en på min egen høyde da jeg var 20, men følte meg alltid så svær ved siden av ham som ikke akkurat var spinkel, men som ei heller var særlig bredbygd. Den gangen hadde jeg også litt komplekser for min egen høyde, ønsket heller å være liten og nett. Nå, ti år senere, kunne jeg ikke brydd meg mindre. Selv om jeg nok ville droppet de høye hælene hvis jeg var sammen med en på samme høyde. Dette er så teit...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå