Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg holder på med en gutt, som er alle tiders! :)

Men når jeg er med han, føler jeg meg nesten som "mannen" siden vi er like høye (rundt 170) og han er veldig tynn.. mens jeg er ikke så tynn. Vet dette ikke burde å ha noe å si, men jeg har alltid likt høye gutter best, hvertfall de som er høyere og kanskje litt kraftige..

Noen som har noen tanker rundt dette?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ble sammen med en herlig gutt for nesten 3 år siden. Vi har hatt det knall sammen, men HELE tiden har det surret i bakhodet at jeg har følt meg stor, lite feminin, ikke kan gå med høye hæler osv. Han er 5 cm høyere enn meg, og forholdsvis godt trent, men likevel følte jeg meg liksom litt "mann" pga høyden.

Nå er det slutt av andre årsaker, men jeg må innrømme at jeg kommer til å være kresen på høyde neste gang jeg skal inn i et forhold. Vil ikke ha en lav gutt igjen. :sjenert:

(ja, jeg vet at forelsker en seg, så forelsker en seg, men sånn i utgangspunktet vil jeg ha en høy mann neste gang da)

• Liker 1
Skrevet

Men når jeg er med han, føler jeg meg nesten som "mannen" siden vi er like høye (rundt 170) og han er veldig tynn.. mens jeg er ikke så tynn. Vet dette ikke burde å ha noe å si, men jeg har alltid likt høye gutter best, hvertfall de som er høyere og kanskje litt kraftige..

Den første tanken er at det er enklere for deg å slanke deg, enn det er for han å bli høyere.

• Liker 12
Gjest "gjest"
Skrevet

Den første tanken er at det er enklere for deg å slanke deg, enn det er for han å bli høyere.

Hva i helvete...

Skrevet

Hehe. Godt poeng.

• Liker 6
Skrevet

Måten du tenker/føler dette på er helt vanlig.

Undersøkelser har vist at kvinner føler seg store/tykke når mannen ikke er størst.

Sånn er livet.

• Liker 1
Skrevet

Jeg mener bestemt at kjemi ikke ligger i antall cm over havet, med mindre mannen føler seg mindre mann. Blir han usikker og føler seg mindreverdig, går det ikke. Menn jeg kjenner, syns generelt det er sexy når kvinnen er stolt av høyden sin. Så lenge man er trygg i seg selv, er man sexy og flott.

• Liker 2
Gjest Katten.
Skrevet

Hahaha, godt poeng!

Etter min mening er høyde irrelevant, annet enn det kan legge begrensninger på diverse stillinger da jeg er to meter høy.

• Liker 1
Skrevet

Hva i helvete...

Hva mener du?

• Liker 1
Skrevet

Dump fyren, synes han fortjener bedre. Han fortjener iallefall en jente som liker for den han er og som ikke føler seg uvel basert på en ting ved han, denne ene tingen er også den eneste han ikke kan forandre på.

Synes denne høydegreia er litt facinerende. Det virker som det er det aller viktigste kravet jenter har til en mann.

En av kameratene mine har blitt fortalt opp i trynet flere ganger mens jeg har sett på at han er en kjernekar men desverre for lav, og han er 1 flipping 77!

Det mest facinerende aspektet ved dette etter min mening er de jentene som virkelig må ha en type på 1.80+ (om de selv er 150 eller 180 spiller ingen rolle) hvorfor er dette facinerende spør du?. Vel tenk på mennene deres, hadde ikke det hvert for høyden deres hadde de hvert uattraktive og mest sannsynlig ikke endt opp med den jenta de har i dag. Må være kjipt å vite at høyden er selve grunnsteinen i forholdet og at alt annet er mindre viktig.

På en annen side så drar dere høye menn mange flere damer enn meg så jeg regner med at det er verdt det :gjeiper:

Jeg er 163cm selv og har egentlig ikke merket noe større til kvinners avsky for korte menn, men på en annen side så har jeg sikkert bare hvert vanvittig heldig å funnet de 3 eneste jentene i norge som ga faen i høyden min :P Har hvert singel i 4mnd nå og regner med at det kommer til å vare en stund.

Oh, ble litt revet med nå. Anyway bare dump fyren å finn deg en høy mann du kan bruke 10cm heler ved siden av og alikevel føle deg liten, feminin, tynn og søt, det sparer dere begge for mye stress :)

Skrevet

Dump fyren, synes han fortjener bedre. Han fortjener iallefall en jente som liker for den han er og som ikke føler seg uvel basert på en ting ved han, denne ene tingen er også den eneste han ikke kan forandre på.

Synes denne høydegreia er litt facinerende. Det virker som det er det aller viktigste kravet jenter har til en mann.

En av kameratene mine har blitt fortalt opp i trynet flere ganger mens jeg har sett på at han er en kjernekar men desverre for lav, og han er 1 flipping 77!

....

Kvinner innser sjelden at de er like overflatiske som menn. Høyde er ofte et absolutt krav som kvinner stiller til en partner. Så Langbein vinner, og Mikke taper.

• Liker 1
Skrevet

Kvinner innser sjelden at de er like overflatiske som menn. Høyde er ofte et absolutt krav som kvinner stiller til en partner. Så Langbein vinner, og Mikke taper.

Ikke alltid. Se innlegget mitt over.

Skrevet

Jeg bor sammen med en som er både lavere og tynnere en meg, men det er ikke hans skyld at jeg av og til føler meg feit... :sjenert:

Jeg har ingen problemer med høyden hans, eller at han er naturlig slank. DET får meg ikke til å føle meg verken mann eller stor. Jeg er trygg nok på femininiteten min, etter mange år uten å være det. Og han er langt mer maskulin en noen jente jeg kjenner, til tross for at han er både lav og tynn, OG har noen feminine trekk her og der.

Nei, jeg tror egentlig at dersom høyden er ett problem, så har man enten ikke funnet rett partner, eller man burde jobbe med sitt eget bilde av seg selv.

• Liker 1
Skrevet

Ikke alltid. Se innlegget mitt over.

Du skal alltid krangle :)

Skrevet

Du skal alltid krangle :)

nææææ, bare litt.... :nigo:

Det handler om selvbilde og utstråling. 167 var min laveste kjæreste, jeg er 178. Han var trygg og hadde ikke komplekser for høyden sin, han er en av de mest attraktive og sexye mennene jeg har vært sammen med.

Mens menn på 180 som jeg har datet, ikke har likt at jeg har gått med hæler for da har jeg blitt høyere enn dem, og da har de følt seg mindreverdige. Ikke bra.

• Liker 1
Skrevet

nææææ, bare litt.... :nigo:

Det handler om selvbilde og utstråling. 167 var min laveste kjæreste, jeg er 178. Han var trygg og hadde ikke komplekser for høyden sin, han er en av de mest attraktive og sexye mennene jeg har vært sammen med.

Mens menn på 180 som jeg har datet, ikke har likt at jeg har gått med hæler for da har jeg blitt høyere enn dem, og da har de følt seg mindreverdige. Ikke bra.

Jeg er vel så vidt over 180, men har aldri hatt noe problem med dette. Jeg har møtt noen kvinner som har vært høyere enn meg, spesielt med høye hæler. Synes det kan være like spennende å kysse oppover som nedover... :ler: Men det har vel med å gjøre at jeg gir blaffen i slike detaljer. Det er helheten som teller.

• Liker 1
Skrevet

Menn er over 190.

Menn søker ikke bekreftelse på kvinneguiden.

• Liker 2
Gjest Katten.
Skrevet

Menn _er_ ikke på kvinneguiden.

Faen, er jeg kvinne? :o

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...